اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155540401

فرصتی برای توسعه شبکه ارتباط های حرفه ای مدیران

باشگاه مدیران ایران افتتاح می شود

کد: 13950718155540401

https://goo.gl/SoktTC

، کرج , (اخبار رسمی): باشگاه مدیران ایران، 27 مهر ماه در تهران با حضور بیش از صد نفر از مدیران و کارآفرینان و فعالان دنیای کسب و کار افتتاح خواهد شد .

افتتاح رسمی باشگاه مدیران ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران ایران، باشگاه مدیران ایران فضایی حرفه ای و درعین حال دوستانه است برای مدیران ، کارآفرینان و فعالان دنیای کسب و کار تا با سایرین در مورد دغدغه های مشترک گفتگو کنند ، فرصتهای مختلف را رد و بدل کنند . تجربیات و دانش خود را در زمینه های مختلف به اشتراک بگذارند و از حضور ده ها مدیر در موقعیت های مختلف به شکل بهینه بهره ببرند .

اعضای  باشگاه مدیران ایران:

·         ضمن هم ­صحبتی با مدیرانی توانمند از صنایع مختلف، می­توانید از تجربیات ایشان برای غلبه برچالش خودشان استفاده کنند

·         با توسعه ارتباطات حرفه‌ای، راه ورود خود  به سازمان­های جدیدی را باز کنند.

·         بهتر شناخته ­شوند و امکان معرفی سازمان و فعالیت های خود را  به‌صورت گسترده ­تر فراهم کنند.

·         از پیشنهاد‌های ویژه، مزایا و تخفیف­های فوق­العاده­ای بهره­مند شوند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باشگاه مدیران ایران به وب سایت آن modiriran.ir/club مراجعه فرمایید تا ضمن مشاهده لیست اعضای فعلی آن ،مزایای عضویت و شرایط آنرا بیشتر بررسی بفرمایید .

این باشگاه فعالیت عضو گیری را از 21 شهریور ماه 95 شروع کرده است و تا کنون بیش از 400 نفر از مدیران سراسر کشور به آن پیوسته اند .

افتتاحیه این باشگاه 27 مهر ماه در محل مجتمع مهارت آموزشی بن ژیوار یکی از حامیان باشگاه مدیران ایران در تهران برگزار خواهد شد . در این مراسم بیش از صد نفر از مدیران و کارآفرینان و فعالان دنیای کسب و کار حضور خواهند داشت .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیران ایران

باشگاه مدیران ایران ، شبکه ای حرفه ای مدیران است که در آن با هدف توسعه ارتباط های حرفه ای مدیران ، کارآفرینان و فعالان دنیای کسب و کار برنامه های مختلفی طراحی و اجرا می شود . اعضای باشگاه مدیران ایران از خدمات مختلفی مانند امکان ارتباط با سایر اعضا ، استفاده از برنامه های آموزشی کاربردی متنوع و مدرن ، مشاوره های گروهی و فردی و سایر مزایای باشگاه می توانند استفاده کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]