اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980225368280401

با تلاش آکادمی مدیران ایران آموزش کامل و جامع بازاریابی اینترنتی با:

شروع اولین دوره آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ در سال 98

کد: 13980225368280401

http://bit.ly/2Yy2k3T

، کرج , (اخبار رسمی): هدف از دوره آموزش کامل بازاریابی اینترنتی، از راه‌اندازی سایت تا تولید محتوای حرفه‌ای و بازاریابی آنها است. این دوره به صورت اینترنتی برگزار می‌‌شود و همه از هرکجا و با هر وسیله‌ای که به اینترنت وصل باشند می‌توانند در این دوره شرکت کرده و از آموزش‌ها و مهارت‌های این دوره در بازار کار استفاده کنند.

شروع اولین دوره آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ در سال 98
شروع اولین دوره آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ در سال 98

با تلاش آکادمی مدیران ایران این دوره به صورت اینترنتی برگزار می‌شود و همه از هر جا و با هر وسیله‌ای که به اینترنت وصل باشند، می‌توانند از این دوره استفاده کنند.

این دوره که دوره  آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ نامیده شده است، شامل سرفصل‌های متنوع و کاربردی مثل ساخت و راه اندازی سایت و فروشگاه اینترنتی، آموزش سئو و تولید محتوا، راه‌های افزایش درآمد از اینترنت و غیره است که در قالب کتاب، دی‌وی‌دی‌های آموزشی، بیش از 12 وبینار به صورت زنده و با تدریس و پشتیبانی اساتید و متخصصان این رشته به مخاطبان ارائه می‌شود.

طول مدت کل دوره، ۱۲ هفته است. اما علاقه‌مندان می‌توانند تندتر و یا آرام‌تر این مسیر آموزشی طراحی شده را طی کنند. علاقه‌مندان از زمان ثبت نام، به مدت یک‌سال، به تمامی مطالب و پشتیبانی آموزشی این دوره دسترسی دارند؛ اما طبیعی است که هر چه زودتر آن را طی کنند، سریع‌تر می‌توانند با استفاده از مطالبی که آموخته‌اند فرصت‌های عالی و درآمدهای خوبی برای خود ایجاد کنند.

در ضمن برای شرکت در این دوره نیاز به داشتن تحصیلات و یا مهارت‌های کامپیوتر و اینترنتی خاصی نیست و آشنایی در حد معمول کفایت می‌کند. در پایان افرادی که دوره را با موفقیت بگذرانند، گواهی پایان دوره را از آکادمی مدیران ایران دریافت خواهند کرد و در صورت تمایل به شرکت‌های فعال در این حوزه معرفی خواهند شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره می‌توانند به وب‌سایت دوره  آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ مراجعه کرده و یا با شماره 02144841991 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیران ایران

باشگاه مدیران ایران ، شبکه ای حرفه ای مدیران است که در آن با هدف توسعه ارتباط های حرفه ای مدیران ، کارآفرینان و فعالان دنیای کسب و کار برنامه های مختلفی طراحی و اجرا می شود . اعضای باشگاه مدیران ایران از خدمات مختلفی مانند امکان ارتباط با سایر اعضا ، استفاده از برنامه های آموزشی کاربردی متنوع و مدرن ، مشاوره های گروهی و فردی و سایر مزایای باشگاه می توانند استفاده کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]