اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155736378

با حضورگروه لک لک در دانشکده فنی دانشگاه تهران

غزال ایرانی به بچه های محک سواری داد

کد: 13950718155736378

https://goo.gl/QCILgN

، تهران , (اخبار رسمی): یکشنبه یازدهم مهرماه گروه لک لک به عنوان تامین کننده قطعات غزال ایرانی (اولین خودروی خورشیدی ایران) در دانشکده فنی دانشگاه تهران حضور یافت و بچه های محک به عنوان همراهان این گروه بر اولین خودروی خورشیدی ایران نشسته و سواری بر چنین اتومبیلی را تجربه کردند.

دیدار با غزال ایرانی اولین خودروی خورشیدی کشور

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی گروه لک لک؛ یکشنبه یازدهم مهرماه 95 این شرکت صنعت خودرویی به عنوان تامین کننده قطعات غزال ایرانی برای بازدید از این خودرو به همراه چند تن از بچه های بیمار محک در دانشکده فنی دانشگاه تهران حاضر و شدند و با کارشناسان از مراحل ساخت غزال ایرانی صحبت کردند.

به گفته  یکی از طراحان و مهندسان ساخت اولین خودروی خورشیدی ایران، سال 1383  جمعی از اساتید و دانشجویان دانشکده های مکانیک ، برق ، صنایع و طراحی دانشگاه تهران شروع به طراحی و ساخت پروژه عظیمی به نام غزال ایرانی کردند.

وی اعلام کرد: آخرین نسل از این خودروی خورشیدی در سال 1394 با نام غزال ایرانی 3 توانست به عنوان تنها نماینده خاورمیانه در مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی  استرلیا (WSC) شرکت کند و در رقابت با 50 خودرو از سراسر  جهان خوش بدرخشد به طوری که در 2 سطح صاحب مقام شود .

این  کارشناسان ساخت غزال ایرانی خبر داد: در حال حاضر تیم در حال آماده سازی نسل بعدی غزال برای مسابقات 2017 و طراحی یک خودروی چهار نفره برای خانواده  ایرانی است.

وی با مد نظر قرار دادن مشکلات پیش رو در احداث و ساخت این خودرو گفت: تیم غزال در راه ساخت پروژه با مشکلات و محدودیت های بسیار مواجه بود که یکی از این محدودیات ها  را می توان در بخش مالی و دیگری در بخش فنی دانست.. در بخش فنی به علت به کارگیری تکنولوژی خاص، نبود قطعات در ایران و عدم توان در ساخت بعضی ازقطعات، گروه لک لک توانست با تامین این قطعات از خارج از کشور ، کمکی در ساخت این خودروی خورشیدی داشته باشد.

حضور بچه های محک در بازدید از غزال ایرانی

در بازدید از غزال ایرانی ، جمعی از بچه های محک همراه با خانواده هایشان در دانشکده مکانیک دانشگاه تهران حضور پیدا کردند و ساعاتی را در کنار غزال ایرانی گذراندند. آنها با غزال ایرانی آشنا شدند و راجع به کارکردش اطلاعاتی به دست آوردن با آن عکس گرفتند و سواری بر غزال ایرانی  یک روز خوب را در کنار اولین خودروی خورشیدی  سپری کردند .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه لک لک

بنیانگذاران گروه لک لک، جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران هستند که در سال 1384 با تاسیس شرکت نسک آور ایمن فعالیت خود را در خصوص تامین کتاب های خارجی برای اهالی علم و فرهنگ آغاز کردند. وب سایت نسک آور در میان دانشجویان و اساتید نامی آشناست که همچنان با پشتیبانی قوی و سرعت عمل بالا به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش