اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960421254316378

با سامانه‌ی آسان خرید آمازون در نمایشگاه الکامپ 96 آشنا شوید.

کد: 13960421254316378

https://goo.gl/HxMhjn

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه الکامپ، امسال با حضور بیش از 420 شرکت داخلی و خارجی، از 30 تیر الی 2 مرداد ماه برگزار می‌شود که در نمایشگاه امسال، گروه تجاری لک لک با سرویس‌های جدید خرید محصولات از سایت مشهور آمازون حضور خواهد داشت.

حضور لک لک در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ

شرکت نوین ایده پردازان لک لک نیز امسال برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور خواهد یافت و در طی آن به معرفی جدیدترین سامانه خرید خود ، سامانه آسان خرید آمازون خواهد پرداخت.

به گزارش گروه لک لک، نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک که به الکامپ مشهور است، همه ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه که امسال وارد بیست و سومین سال برگزاری می‌شود، توانسته بستر مناسبی را برای علاقه‌مندان به تکنولوژی و تبادل همکاری میان فعالین این حوزه ایجاد کند.

نمایشگاه الکامپ در سال96 با حضور بیش از 420 شرکت داخلی و خارجی، به درخواست زیاد صاحبین مشاغل صنایع تجارت الکترونیک و برای استقبال بیشتر خارج از زمان همیشگی آن و در تابستان  96، در تاریخ 30 تیر الی 2 مرداد برگزار می‌شود تا فرصت بیشتری را برای حضور بیشتر علاقه مندان فراهم آورد.  

آنچه حائز اهمیت است، حضور چندین ساله استارت آپ‌ها در نمایشگاه بین المللی است. رویدادی که نقش مهمی در استقبال بیشتر مخاطبان از نمایشگاه الکامپ داشته است. امسال نیز 250 شرکت در قالب استارت آپ در سالن‌های 8 و 9 به معرفی فعالیت‌های خود می‌پردازند.  

 

لک لک با سامانه آسان خرید آمازون  در الکامپ 96  شرکت می‌کند

امسال، دومین سال از حضور لک لک در نمایشگاه الکامپ خواهد بود. سال گذشته شاهد استقبال خوب مخاطبان از غرفه لک لک بوده‌ایم و این اتفاق شرکت لک لک را برآن داشته تا بار دیگر با حضور قدرتمند تر در این نمایشگاه حضور پیدا کند. همچنین با ارائه سامانه آسان خرید آمازون، جدیدترین سامانه خرید اینترنتی لک لک که امکان  خرید از آمازون را بدون تبدیل ارز و محاسبه هزینه‌ها و حتی بدون مراجعه به وب سایت آمازون تنها از طریق دسته بندی‌های موجود در سامانه فراهم کرده است، بتواند پذیرای مخطبان بیشتری در این حوزه باشد. 

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه گروه لک لک و آشنایی با خدمات و محصولات آن می‌توانند از 30 تیرماه الی 2 مردادماه امسال، در سالن خلیج فارس (44B) نمایشگاه بین‌المللی تهران، غرفه 1036 حضور یابند. لک لک همچنین در سالن 8 این نمایشگاه (سالن استارتاپ‌ها) نیز حضور خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وب سایت لک لک مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه لک لک

بنیانگذاران گروه لک لک، جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران هستند که در سال 1384 با تاسیس شرکت نسک آور ایمن فعالیت خود را در خصوص تامین کتاب های خارجی برای اهالی علم و فرهنگ آغاز کردند. وب سایت نسک آور در میان دانشجویان و اساتید نامی آشناست که همچنان با پشتیبانی قوی و سرعت عمل بالا به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]