اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950719155975632

لوکس بایر از انتخاب عطر برای مسافرت می گوید

همسفر همیشگی

کد: 13950719155975632

https://goo.gl/oPOkrv

، تهران , (اخبار رسمی): کمک به اینکه در مسافرت چه عطری همراهمان باشد بسبار مهم ارزیابی می شود زیرا استشمام این رایحه می تواند خاطرات خوشی را ایجاد کرده و حتی همراه همیشگی سفرهایتان شود.

انتخاب عطر برای مسافرت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر؛ در گذشته سعی کرده‌ام که یک یا 2 عطر برای همراه داشتن در سفر انتخاب کنم، تا بعدها رایحه آنها یادآور خاطرات سفر باشد.

این بار رایحه ای زنبق و چرم به شما معرفی می شود که به عنوان یک تم سفر مناسب  است.

به عنوان پایه یک ظرف ParfumsDelRaeMythique  انتخاب می شود زیرا  بوی لطیف زنبق، آرام و راحت ولی خوش طعم است.هم در شهر و هم خانه‌ روستایی کف سنگی که در آن متصور می شوید به یک اندازه راحت است. به هر صورت تقریباً همیشه کمیMythique برای زمانی که عطر روزانه تحلیل می‌رود و چیزی ساده و در عین حال شگفت‌انگیز  همچون Mythique  نیز می تواند به شما در سفر آرامش دهد.ب

کمی XerJoffIrisss،نیز برای زمانی که  شام به دهکده‌ پایین جاده می روید نیز می تواند اوقات خوشی را برایتان تداعی و ایجاد کند.

برای زمانی که احساس قدرت  داشته یا می خواهید در پارک و اطراف دهکده  ییلاقی گردش کنید چند قطره VeroProfumoOnda نیز حال خوشی را ایجاد می کند. رایحه‌ خاکی چرمین و وتیور که شما رابه جنگل متصل خواهد کرد. 

 در آخر نیز باید کمی ChanelCuirdeRussie نیز برای گشت‌وگذار در شهر بردارید.  وقتی که ژاکت قدیمی و کشبافت‌های خانگی خود را با یک کت ورزشی و صندل‌های تخت عوض کرده اید و در حال قدم زدن در هوایی دلپذیر آفتاب هستید..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس