اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158506322

رونمایی از لوگوی «متولد 65»

کد: 13950724158506322

https://goo.gl/PaXgLE

، تهران , (اخبار رسمی):  لوگوی فیلم سینمایی «متولد 65» توسط بزرگمهر حسین پور طراحی و رونمایی شد.

رونمایی از لوگوی «متولد 65»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه فیلمیران، لوگوی فیلم سینمایی «متولد 65» به کارگردانی مجید توکلی که قرار است از 5 آبان ماه در گروه آزاد اکران عمومی شود توسط بزرگمهر حسین پور نقاش، کارتونیست و کارگردان انیمیشن طراحی شد. حسین پور یکی از بهترین نقاش ها و کارتونیست های حال حاضر ایران است که تا کنون آثار وی در ایران و خارج از کشور موفقیت های بسیاری را نصیب خود کرده است.

از آثار معروف بزرگمهر حسین پور می توان نمایشگاه «حرمسرای ناصرالدین شاه» را نام برد که با استقبال بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور روبرو شد. وی تا کنون کارگردانی بیش از ده انیمیشن را برعهده داشته است. حسین پور همچنین در سال های گذشته در بسیاری از نشریات مطرح به عنوان مدیر هنری، طراح و کارتونیست فعالیت کرده و دوره ای نیز سردبیر هفته نامه چلچراغ بوده است. از دیگر آثار حسین پور می توان به کتاب های «من گوساله ام»، «شهر هرت»، «از قرو قمبیل های قلمی بی قال و قیل» و...اشاره کرد.

فیلم سینمایی «متولد 65» که به قلم جمیله دارالشفایی نوشته شده داستان دختر و پسر جوانی است که یک روز تصمیم به انجام کارهای عجیب می گیرند. در این فیلم پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، مریم سعادت، احسان امانی، علی استادی و با حضور افتخاری آنا نعمتی به ایفای نقش می پردازند و در خلاصه داستان «متولد 65» آمده است: «وقتی شوخی شوخی یه بازی راه میندازی،تا تهش باید بری.»

«متولد 65» به تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور و محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و پخش آن بر عهده موسسه فیلمیران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فیلمیران

موسسه بین‎المللی فیلمیران در اواخر سال 1383 با ادغام امور پخش چهار شرکت معتبر فیلم‎سازی (فیلمسازان جوان به مدیریت سیدغلامرضا موسوی – میلاد فیلم به مدیریت رسول صدرعاملی – آفتاب نگاران به مدیریت محمدرضا تخت کشیان – سیران فیلم به مدیریت حمید اعتباریان) که در مجموع بش از 80 سال سابقه تولید و پخش فیلم در ایران را داشته‎اند به مدیریت علیرضا سرتیپی تهیه‎کننده و کارشناس امور تولید و پخش فیلم راه اندازی شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر