اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804169076322

شب گذشته در پردیس سینمایی چارسو

افتتاحیه «متولد 65» برگزار شد

کد: 13950804169076322

https://goo.gl/b2XDPD

، تهران , (اخبار رسمی): افتتاحیه «متولد 65» شامگاه دوشنبه 3 آبان در پردیس سینمایی چهارسو با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان واصحاب رسانه برگزار شد.

افتتاحیه «متولد 65» برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فیلمیران، مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «متولد 65» شامگاه دوشنبه 3 آبان در پردیس چارسو برگزار شد، اجرای این برنامه را علی ضیا بر عهده داشت.

در ابتدای این مراسم، علی ضیا پس از خوش آمد گویی به میهمانان از محمد مهدی عسگرپور تهیه کننده فیلم دعوت کرد تا لحظاتی برای میهمانان صحبت کند.

عسگرپور ضمن خیر مقدم به میهمانان از عوامل گروه تشکر کرد که همدلی آنها موجب ساخت این فیلم شد. وی در ادامه گفت : «متولد 65» دغدغه روزهای جوانان کشور است . با توجه به اینکه مراحل رشدشون در تقاطع آرمان گرایی و واقع گرایی است و مسیر سختی را طی کردن و متاسفانه در بسیاری از موارد نتوانستند از تجارب نسل پیش از خود بهره مند شود.

پس از آن ضیا از مجید توکلی کارگردان فیلم دعوت کرد تا به روی صحنه برود. کارگردان فیلم «متولد 65» گفت : برای من امشب شب مهمی است.متولد 65 حاصل تلاش یک گروه دوست داشتنی است که به معنای واقعی کنارم بودند.وی در ادامه گفت:نسل دهه شصت نسل مهم و محترمی است.واکنش این نسل به شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه من را به سمت قصه متولد65 برد.مجید توکلی همچنین ادامه داد:این روزها حال خوبی در فضای فرهنگ نیست.رفیقم نیما طباطبایی(کارگردان مستند من ناصر حجازی هستم) با سرطان دست و پنجه نرم می کند و می خواهم برایش دعا کنیم و دوست داشتم امشب اینجا بود.

کارگردان متولد 65 در پایان گفت:می خواهم فیلم متولد 65را تقدیم کنم به محمدرضا شجریان که این روزها پاییز غم انگیز نا خوش احوالی این مرد بزرگ است.

بعد از آن توکلی از عوامل فیلم دعوت کرد تا به روی صحنه بروند.

در پایان مراسم میهمانان به تماشای فیلم نشستند.

 امین تارخ، رسول صدر عاملی، محمد مهدی عسگرپور،مرتضی رزاق کریمی، هوشنگ گلمکانی،محمد احسانی،عباس یاری، غلامرضاکاظمی دینار، مجید توکلی ، محمدرضا شریفی نیا، سامان سالور، مرجانه گلچین، طهورا ابوالقاسمی، پوری بنایی، مائده طهماسبی، مریم سعادت، آنا نعمتی، علیرضا استادی، هنگامه حمید زاده، پدرام شریفی، کامران ملکی، محمد سلوکی، احسان کرمی، علی ضیا، منصور لشگری قوچانی،  امیر حسین رستمی، زامیاد سعدوندیان، امیرحسین فتحی، یارعلی مقدم، رسول صادقی، هادی حیدری، برزو نیک نژاد، اصغر نعیمی، خاطره اسدی، نازنین بیاتی، نیما شعبان نژاد، امین جمالی، سمیرا حسن پور، زهره فکور صبور، سام نوری، علی هاشمی، شکوفه هاشمیان، مسعود سلامی، جمیله دالشفایی، لیلا رنگرزان، پالیز شاه محمدی از جمله حاضرین در این مراسم بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فیلمیران

موسسه بین‎المللی فیلمیران در اواخر سال 1383 با ادغام امور پخش چهار شرکت معتبر فیلم‎سازی (فیلمسازان جوان به مدیریت سیدغلامرضا موسوی – میلاد فیلم به مدیریت رسول صدرعاملی – آفتاب نگاران به مدیریت محمدرضا تخت کشیان – سیران فیلم به مدیریت حمید اعتباریان) که در مجموع بش از 80 سال سابقه تولید و پخش فیلم در ایران را داشته‎اند به مدیریت علیرضا سرتیپی تهیه‎کننده و کارشناس امور تولید و پخش فیلم راه اندازی شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر