اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158686405

برای اولین بار پروژه ای از ایران کاندید دریافت جایزه کنستانتین شد

ایران در جایزه بین المللی مشاوره مدیریت

کد: 13950724158686405

https://goo.gl/bOcWml

، تهران , (اخبار رسمی): برای نخستین بار یک شرکت مشاوره مدیریت ایرانی برای دریافت جایزه کنستانتین کاندید شد تا در بین 54 کشور، امسال پروژه ای از ایران در بین 9 کشور نامزد دریافت این جایزه شده باشد.

ایران در جایزه بین المللی مشاوره مدیریت

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی انجمن مشاوران مدیریت ایران، برای اولین بار یک شرکت مشاوره مدیریت ایرانی برای دریافت جایزه کنستانتین که بزرگترین جایزه در حوزه مشاوره مدیریت، IT و ICT در دنیا است کاندید شده است.

بر اساس این گزارش، ایران در کنار کشورهای چین، رومانی، اتریش ،انگلستان و فنلاند قرار گرفته و از بین 54 کشور امسال پروژه ای از ایران در بین 9 کشور نامزد دریافت این جایزه شده است.
بر پایه این اطلاع، مراسم اهدای جایزه چهارشنبه شب 20 اکتبر(29 مهر)در تورنتو کانادا برگزار خواهد شد.

گفتنی است این جایزه توسط ICMCI international council of management consultants یا شورای  بین المللی مشاوران مدیریت از 6 سال پیش شروع شده است.

شورای بین المللی مشاوران مدیریت ICMCI از 1987 توسط 32 مشاور مدیریت از 10 کشور بنیانگذاری شده و درحال حاضر بزرگترین نهاد مدیریتی دنیا است و 54 کشور عضو که تمام کشورهای توسعه یافته در این نهاد عضو هستند و به عنوان بازوی مشورتی سازمان ملل متحد مشغول انجام وظیفه است و انجمن مشاوران مدیریت ایران، به عنوان نماینده ICMCI در ایران است.

شایان ذکر است، پروژه ای که به نمایندگی از ایران کاندید دریافت جایزه کنستانتین شده  براساس جایزه مشاوره مدیریت ایران انتخاب و معرفی شده است.

رقابت برای این جایزه بین پروژه هایی است که در جایزه ملی کشور خود برترین پروژه شناخته شده اند و به عنوان نماینده کشور خود به icmci معرفی شده اند.

در ایران جایزه مشاوران مدیریت توسط سازمان مدیریت صنعتی انجمن مشاوران مدیریت و شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران در سال 1393 برگذار شد و پروژه خاصی که در مجتمع پتروشیمی بندر امام توسط شرکت مهندسین مشاور کاین اجرا شده بود به عنوان پروژه برتر ایران با 820 امتیاز از 1000 امتیاز برنده تندیس طلا شد و امسال به جایزه کنستانتین معرفی شد.

این پروژه در مرحله اول خودش با ترکیب مدل ژاپنی QCC و مدل خلاقیت TRIZ توانست موفقیت های بسیار خوبی را برای حل مسئله و افزایش بهره وری در مجتمع پتروشیمی بندر امام به همراه داشته باشه و با نزدیک به 34 میلیارد تومان صرفه جویی در این مجتمع همراه بود که مجددا برای بار دوم این پروژه با شرکت مجری شرکت کاین تمدید شد.

روند ارزیابی پروژه ها هم به این ترتیب است که تمام کشورهای عضو داورهایی را به ICMCI معرفی کرده اند؛ پروژه هایی که به عنوان پروژه های برتر هر کشور به ICMCI معرفی می‌شوند، برای تمامی داورهای عضو ارسال و این داورها بر اساس دستورالعمل مشخصی این پروژه ها رو ارزیابی کرده و از این طریق پروژه هایی که نامزد می‌شوند برای جایزه اصلی به ICMCI  معرفی و سپس کمیته ای  مجددا این پروژه ها را بررسی کرده و در آخرین مرحله جایزه در سه رده طلا و نقره و برنز به سه کشور اهدا می‌شود.

این جایزه هر سال همزمان با مجمع عمومی سالیانه ICMCI که نماینده تمام کشورهای عضو در اون حضور دارند و در شب آخر این مجمع برگذار میشود و برندگان سه سطح معرفی می‌شوند.
گفتنی است، محمود اولیایی به عنوان رئیس هیات مدیره انجمن مشاوره مدیریت ایران و نماینده ایران در ICMCI و همچنین به عنوان مدیر عامل شرکت مشاوره مدیریت کاین در کنفرانس تورنتو و در مراسم اهدای جایزه بین المللی کنستانتین حضور خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مشاوران مدیریت ایران

انجمن مشاوران مدیریت ایران در تاریخ 15/06/1377 در ادره کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت کار و امور اجتماعی، به عنوان "‌انجمن صنفی-کارفرمایی مشاوران مدیریت ایران" به ثبت رسیده است و هم اکنون با صدها عضو حقوقی و حقیقی به عنوان تنها تشکل صنفی – کارفرمایی فراگیر حرفه مشاوره مدیرت کشور در تمامی گرایش‌های مربوط فعالیت می‌نماید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]