اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164706405

معرفی برترین پروژه های اجرا شده مدیریتی دنیا توسط ICMCI

ایران در جایگاه پنجم جایزه بین المللی کنستانتین

کد: 13950801164706405

https://goo.gl/mAj5ts

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم معرفی برترین پروژه های اجرا شده مدیریتی دنیا، بیستم اکتبر در شهر تورنتو کشور کانادا و با حضور نمایندگان 54 کشور برگزار و پروژه معرفی شده از طرف انجمن مشاوران مدیریت ایران توانست مقام پنجم دنیا را از آن خود کند.

ایران در جایگاه پنجم جایزه بین المللی کنستانتین

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی انجمن مشاوره مدیریت ایران، در این رویداد بین المللی که هر ساله توسط شورای بین المللی مشاوران مدیریت برگزار می‌ شود ،ایران مقام پنجم جایزه بین المللی کنستانتین در سال 2016 از آن خود کرد.
‎بر اساس این گزارش، مراسم معرفی برترین پروژه های اجرا شده مدیریتی دنیا هر ساله توسط ICMCI و در حاشیه نشست مجمع عمومی این شورا برگزارشد تا پروژه معرفی شده انجمن مشاوران مدیریت ایران، که برای اولین بار برای شرکت در این رقابت معرفی شده بود بتواند مقام پنجم دنیا را کسب کند.

بر پایه این اطلاع، مقام های اول تا سوم جایزه بین المللی کنستانتین به ترتیب به پروژه هایی از کشورهای مجارستان،انگلستان و فنلاند تعلق گرفت .
پروژه معرفی شده از سوی ایران توسط شرکت مهندسین مشاور «کاین» و در مجتمع پتروشیمی بندر امام(ره) به اجرا در آمده بود که با نتایج ارزشمندی برای ان مجتمع همراه بوده و در سال 93توانسته بود تندیس طلای اولین دوره جایزه مشاوره مدیریت ایران را بدست آورد.
در این مراسم محمود اولیایی رییس هیئت مدیره انجمن مشاوران مدیریت ایران و مدیرعامل شرکت کاین به نمایندگی از کشورمان حضور داشت.
لازم به ذکر است این جایزه هر ساله به صورت مشترک  به مشاوران مدیریت و شرکتهایی که توانسته اند با همکاری موثر دو جانبه و با به کارگیری روش‌های نو اورانه در حوزه های مدیریت ،IT و ICT تحولات اساسی ایجاد نمایند ، اهدا می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مشاوران مدیریت ایران

انجمن مشاوران مدیریت ایران در تاریخ 15/06/1377 در ادره کل سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت کار و امور اجتماعی، به عنوان "‌انجمن صنفی-کارفرمایی مشاوران مدیریت ایران" به ثبت رسیده است و هم اکنون با صدها عضو حقوقی و حقیقی به عنوان تنها تشکل صنفی – کارفرمایی فراگیر حرفه مشاوره مدیرت کشور در تمامی گرایش‌های مربوط فعالیت می‌نماید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]