اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159446038

در بنیاد سینمایی فارابی

نخستین نشست کمیته ارزشیابی نیروی انسانی برگزار شد

کد: 13950725159446038

https://goo.gl/zNuQ7V

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین نشست کمیته ارزشیابی نیروی انسانی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و اعضای کمیته طبقه بندی مشاغل بنیاد سینمایی فارابی روز شنبه 24 مهر سال جاری برگزار شد.

نخستین نشست کمیته ارزشیابی نیروی انسانی برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فاربی؛ در ابتدای این جلسه علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد، تحول، نوسازی و توجه به منابع انسانی در بنیاد فارابی را موضوع اصلی سرفصل برنامه‌های کاری در این دوره مدیریتی دانست و گفت: بنیاد فارابی جدای از اینکه به حمایت از سینمای داستانی و ارتقای سطح کیفی آثار توجه دارد، در این دو سال به مدیریت تحول و نوسازی، بیشتر از گذشته توجه داشته است و خوشبختانه موفق شدیم در این دوره برنامه «کوچک‌سازی» و «چابک‌سازی» را در بنیاد فارابی عملیاتی کنیم.

تابش تشکیل کمیته ارزشیابی نیروی انسانی در بنیاد فارابی، چابکسازی سیستم اداری و شناسایی شایستگی های نیروی انسانی را از اهداف تشکیل این کمیته دانست و گفت: شایسته گزینی و جابجایی بر اساس مهارت و توانایی و شایسته پروری نیروی انسانی به منظور ماموریت های جدید و همچنین تعدیل کمیتی از دیگر اهداف کمیته ارزشیابی نیروی انسانی است.

تابش ادامه داد: این کمیته باید به جانشین سازی نیروها و به روز رسانی مشاغل و تعریف بروز وظایف، سعی کند از ظرفیت نیروهای خلاق و توانمند در بنیاد فارابی استفاده بهینه کند.

مدیرعامل بنیاد سینمایى فارابى با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت تحول در نهادهای فرهنگی تصریح کرد: ماندگاری فارابی به این است که پابه‌پای تحولات سینما، تغییر و تحول دائمی داشته باشد و در این میان نقش نیروى انسانى متخصص و کارآمد بسیار تعیین کننده است.

تابش با اشاره به جهت گیری برنامه تحول در بنیاد فارابی افزود: کاری که ما از ابتدای حضورمان در بنیاد انجام داده‌ایم، اتخاذ رویکردهای جدید بوده است، بنیاد فارابی فعالیت رسمی‌اش را در سال 1363 شروع کرد و طى سه دهه، همیشه پیشرو بوده است و با توجه به تجریبات همه این سال‌ها و ارزش افزوده‌ای که ایجاد کرده، می‌تواند همچنان نقش پشتیبان سینما را ایفا کند.

در ادامه حسن صفرعلی مشاور طرح و برنامه و توسعه منابع انسانی بنیاد نیز ضمن تشریح ساختار این کمیته به رویکردهای شایستگی نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: از مهمترین مباحث در این رویکرد می توان به ترسیم، تشخیص، توسعه و نظارت شایستگی اشاره کرد.

وی ضمن اشاره به فرایند کمیته های ارزشیابی نیروی انسانی افزود: بررسی توانایی های نیروی انسانی، سطوح شایستگی و زیر فصل های آن همچون شایسته سالاری، شایسته خواهی، شایسته شناسی، شایسته سنجی، شایسته داری و نوع نگرش این نیروها نسبت به سازمان متبوع خود از ویژگی های مهم نظام ارزیابی عملکرد سازمان کار آمد است.

وى اظهار امیدواری کرد که در فرایند عملکرد این کمیته، بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای پیشبرد اهداف متعالی و پرورش نیروی انسانی مجرب داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد سینمایی فارابی

بنیاد سینمایی فارابی سازمانی است غیردولتی و غیرانتفاعی که تحت نظارت وزارت ارشاد اسلامی به عنوان یکی از بازوهای اجرایی سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های فرهنگی، هنری امور سینمایی کشور اداره می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر