اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160235812

دبیر هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور:

شاغلان استانی، کارکنان بهزیستی را گزینش می کنند

کد: 13950726160235812

https://goo.gl/nbxYwx

، تهران , (اخبار رسمی): با تصویب هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشوراز پس از شاغلین استانی در رشته‌های یاوران همچون روانشناسی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و ... برای انجام مصاحبه و تحقیق و تسریع در زمان انجام گزینش کارکنان این سازمان استفاده می شود.

شاغلان استانی، کارکنان بهزیستی را گزینش می کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور سیدحسن موسوی‌چلک،دبیر هسته مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور از استفاده از ظرفیت شاغلین استانی در رشته‌های یاوران همچون روانشناسی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و ... برای انجام مصاحبه و تحقیق و تسریع در زمان انجام گزینش با تصویب هیئت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌ریزی صورت گرفته است تا در چارچوب قانون گزینش و آئین‌نامه‌های همکاران استانی که دارای این شرایط هستند، تا پایان آذرماه جاری انتخاب و با آموزش‌های لازم به عنوان مصاحبه‌گر و محقق یاری‌گر سازمان باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی