رژه موتورسواران قانونمند در اهواز برگزار شد

کد: 13950726160536412

https://goo.gl/UJRp7E

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رژه موتورسواران قانونمند در استان خوزستان برگزار شد.

رژه موتورسواران قانونمند در اهواز برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان، حسین عباسی دبیر این هیات اظهار کرد:‌ هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اقدام به برگزاری مانور شهری رژه موتورسواران قانونمند در سطح کلانشهر اهواز نمود.
وی گفت:‌ هدف از برگزاری این رژه ایجاد فرهنگ صحیح موتورسواری در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان و رشد و توسعه فرهنگ ترافیک و ایمنی در سطح استان می‎باشد.
دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان درادامه بیان کرد: در سطح شهرها به خصوص شهرهای استان خوزستان به دلیل شرایط اقلیمی و هوای گرم بیشتر موتورسواران متاسفانه ترجیح می‎دهند که از کلاه کاسکت استفاده نکنند. این درحالی است که تجزیه و تحلیل آمارها حاکی از آن است که بالغ بر 35 درصد از افرادی که در تصادفات موتورسیکلت کشته و یا دچار معلولیت می‎شوند، کسانی هستند که از کلاه ایمنی استفاده نمی‎کنند. بنابراین این فرهنگ‎سازی باید ایجاد شود تا موتورسواران در ترددهای خود حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند چراکه ضربه‎ای که به سر وارد می‎آید ممکن است عامل و باعث مرگ‎و‎میر باشد.
وی در پایان یادآور شد: شهروندان عزیز بدانند که یک موتورسوار خوب باید در وهله اول موارد ایمنی همچون کلاه کاسکت، دستکش و پوشش ایمنی مناسب داشته باشد و سپس با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح شهر تردد نماید تا حادثه‎ای برای خود و سایر شهروندان ایجاد نکند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به مسابقات اتومبیلرانی در ایران را اداره می‌کند. برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در ایران به اوایل 1330 هجری شمسی بازمی‌گردد. بعد از انقلاب 1357 ایران و پس از 10 سال وقفه در امر برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در ایران فدراسیون اتومبیلرانی در سال 1369 در کنار فدراسیون موتورسواری تشکیل شد و از آن سال به بعد به نام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به فعالیت پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش