رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی طی نامه ای به صیدانلو اعلام کرد

جایزه ویژه سال 2017 فدراسیون جهانی FIA برای ایران

کد: 13950903188496412

https://goo.gl/2x40I4

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی FIA با ارسال نمابری به محمود صیدانلو، ضمن تشکر، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران را به پاس تلاش های صورت داده به خصوص در بخش آموزش، شایسته دریافت جایزه و تقدیر و تجلیل در سال 2017 دانست.

جایزه ویژه سال 2017 فدراسیون جهانی FIA برای ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی، در نمابر ارسالی جان تادت، رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی FIA، به رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ایران آمده است : با پیشنهاد دپارتمان آموزش فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ، فدراسیون ایران مفتخر به دریافت جایزه و تقدیر و تشکر از این فدراسیون در سال 2017 شد .

نحوه و چگونگی تقدیر و تشکر در مراسمی ویژه طی مکاتبات بعدی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی FIA اعلام خواهد شد . مطمئن هستم این انتخاب شایسته می تواند منشا تشویق و تلاش های بیشتر برای توسعه هر چه بهتر فدراسیون شما در عرصه جهانی باشد . امیدوارم این انتخاب منجر به فواید زیادی برای فدراسیون تحت امر شما شود . در وین منتظر دیدار با شما هستیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به مسابقات اتومبیلرانی در ایران را اداره می‌کند. برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در ایران به اوایل 1330 هجری شمسی بازمی‌گردد. بعد از انقلاب 1357 ایران و پس از 10 سال وقفه در امر برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در ایران فدراسیون اتومبیلرانی در سال 1369 در کنار فدراسیون موتورسواری تشکیل شد و از آن سال به بعد به نام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به فعالیت پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش