اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727161795812

سازمان بهزیستی اعلام کرد

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی ادبیات عاشورایی

کد: 13950727161795812

https://goo.gl/jpc84b

، تهران , (اخبار رسمی): آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی اعلام شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی ادبیات عاشورایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  سازمان بهزیستی کشور، دوازدهمین همایش ملی ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی شامل گروه‌های هدف سازمان و کارکنان سازمان بهزیستی در کل کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان حداکثر تا 30 مهر ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی شیراز، چهاراره هوابرد، بلوار سرباز، ساختمان شماره 2 بهزیستی، دبیرخانه شورای فرهنگی ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان بهزیستی کشور

سازمان بهزیستی کشور از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید. پس از پیروزی انقلاب، سازمان بهزیستی کشور از ادغام سازمان‌های خیریه و حمایتی که در این بخش فعالیت می‌کردند، آغاز به کار کرد. پس از بررسی و مطالعات شهید محمد علی فیاض‌بخش، سازمان بهزیستی کشور به موجب لایحه قانونی مورخ 24/4/1359 و در جهت تحقق مفاد اصول سوم، بیست‌ویکم و بیست‌ونهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، از ادغام 16 سازمان، نهاد، موسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک سازمان‌های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد، اقدام کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش