اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728162866102

امروز برگزار می شود

اولین استارت آپ ویکند مدیریت شهری کرج

کد: 13950728162866102

https://goo.gl/HBlGvS

، کرج , (اخبار رسمی): با رسیدن به روزهای پایانی مهرماه، «پایش» اولین استارت آپ ویکند مدیریت شهری کرج در روزهای 28، 29 و سی ام مهرماه جاری در باشگاه میلاد کرج برگزار می شود.

اولین استارت آپ ویکند مدیریت شهری کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، این روزها کمتر جوان و خلاق و صاحب ایده‌ای در شهر کرج است که کلمه پایش به گوشش نرسیده باشد .«پایش» مخفف عبارت «پدیده ایده یاب شهر» و رویدادی است که به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری کرج مقرر شده در 3 روز آخر مهرماه جاری در محل باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شود.
 
در این استارت آپ ویکند شهری که گروه هدف مورد نظر آن جوانان به خصوص دانشجویان هستند، افراد شرکت‌کننده طی 3 روز به صورت فشرده و کارگاهی، با تشکیل تیم‌های مختلف همراه به ارائه ـ پردازش و به مرحله نهایی رساندن ایده‌های خود می‌پردازند تا در صورت برتر انتخاب شدن، ایده‌ها تجاری‌سازی شوند و مورد حمایت شهرداری کرج قرار گیرند.
 
تیم اجرایی پایش را جوانان خوش فکر و مسؤولان حمایت‌گری تشکیل دادند که دغدغه جوانان و حمایت از آنها را دارند و طی چند ماه تلاش و کار کارشناسی، هم اکنون پایش را در کلانشهر کرج برگزار می‌کنند.
 
* بارش افکار و ایده‌های جوانان در پایش
 
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری کرج در خصوص برگزاری رویداد پایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برگزاری این استارت آپ اقدام بزرگی در راستای شکوفایی استعدادهای دانشجویان و صاحب‌نظران جهت ارائه ایده و بارش افکار است که پیش‌بینی می‌شود با استقبال جوانان روبه‌رو شود.
 
عباس زارع افزود: مدیریت شهری کرج در حال حاضر نیازمند جوانان تازه نفس، صاحب‌نظر، دارای ایده و ایده‌پردازان تخصص‌گرا است که برگزاری چنین استارت‌آپی، نیازهای شهرداری در این حوزه را تا حدودی رفع خواهد کرد.
 
وی حضور داورهایی که خود زمانی ایده‌پردازی و ایده خود را اجرا کردند، قطعاً برای شرکت‌کنندگان در پایش جالب خواهد بود که در این زمینه نیز افراد صاحب‌نظر و کارآفرین در این رویداد بزرگ حضور خواهند داشت و ضمن راهنمایی شرکت کنندگان، روش‌های موفقیت خود را برای حاضران شرح خواهند داد.
 
*تقویت روحیه مشارکت‌پذیری، ایده‌یابی و کارگروهی در پایش
 
عباس زارع که خود یکی از کارآفرینان کلانشهر کرج و دارای سابقه 20 ساله در مجموعه شهرداری کرج است، عقیده دارد که تاثیرگذاری چنین رویدادهای اجتماعی – آموزشی موجب افزایش روحیه مشارکت پذیری جوانان به خصوص دانشجویان در امور می‌شود چون در حین برگزاری این استارت آپ روحیه مسؤولیت‌پذیری در شرکت‌کنندگان تقویت خواهد شد.
 
وی از جوانان به خصوص دانشجویان خواست تا حضور حداکثری در استارت آپ ویکند مدیریت شهری کرج داشته باشند و در این زمینه سایر دوستان و هم رده‌های خود را نیز تشویق کنند تا بتوانند ایده‌ها و راهکارهای خوب و جدیدی برای رفع مشکلات در حوزه مدیریت شهری ارائه دهند.
 
* پایش نقطه عطفی در حوزه مدیریت شهری کرج است
 
به جرأت می‌توان گفت که استارت آپ ویکند پایش نقطه عطف نوآوری در حوزه مدیریت نوین شهری در کلانشهر کرج است که قطعاً تجربه موفق این رویداد در آینده منجر به برگزاری استارت آپ‌های مختلف در حوزه مدیریت شهری شود.
 
امید می‌رود که با به‌کارگیری ایده‌های نو و جدید در سیستم مدیریت شهری کرج، شاهد بهبود کیفیت در امور اجرایی شهر باشیم.
 
به گفته وی، دانش‌آموزان نیاز به آموزش مهارت‌های زندگی دارند تا بتوانند در زندگی آگاهانه قدم بردارند.
 
وی در پایان به والدین تاکید کرد: مدرسه جزیی از زندگی خانوادگی هر دانش‌آموز محسوب می‌شود به همین دلیل تعامل همه جانبه بین اولیاء و مربیان موجب می‌شود تا دانش‌آموزان در خانه و مدرسه با آرامش و هدفدار حرکت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش