اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163186411

درکبدی قهرمانی جهان، هندوستان

ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

کد: 13950728163186411

https://goo.gl/CSQho2

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ملی کبدی ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت های جهانی مقابل لهستان با نتیجه 25 بر 41 شکست را پذیرا شد.

ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، پنجمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی جهان در شهر احمدآباد هندوستان در حال برگزاری است و  تیم ملی کبدی ایران در آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی برابر لهستان صف آرایی کرد.
ملی پوشان کبدی ایران که پیش از دیدار با لهستان صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرده بودند در یک بازی تشریفاتی با قبول شکست 25 بر 41 به کار در مرحله مقدماتی پایان دادند.
سوتار به همراه دستیارانش کیانوش نادریان و عباد دلیری، تیم کشورمان را با ترکیب عباس کروکی، معراج شیخ، ابوذر مهاجر، سعید غفاری، فاضل اتراچالی، هادی تاجیک و میلاد شیبک به میدان فرستاد و با توجه به قطعی شدن صعود تیم کشورمان به مرحله نبمه نهای مسابقات به بازیکنان اصلی خود استراحت داد.
تیم ملی کبدی ایران در گروه B مسابقات با کسب 4 پیروزی متوالی برابر آمریکا، تایلند، کنیا و ژاپن صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرد.
در ادامه مسابقات جهانی در گروه B دو تیم ژاپن و تایلند امروز آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی را برگزار می کنند تا تکلیف دومین تیم صعود کننده مشخص خواهد شد.
از گروه A تیم های کره جنوبی و هندوستان با کسب عنوان های اول و دوم گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
مرحله نیمه نهایی روز جمعه 30 مهرماه برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران

کبدی همان ورزش زو ایرانی است ،اصل و منشا این بازی بومی و محلی نیاز به قدرت و مهارت داشته و کاملا ساده و کم خرج است و نیازی به محوطه بزرگ و وسایل بازی ندارد. این بازی در تمام نقاط ایران معروف و مشهور و مسابقات کبدی به طور عادی برگزار می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش