اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802166026411

با شکست نزدیک برابر هندوستان

تیم ملی کبدی ایران نایب قهرمان جهان شد

کد: 13950802166026411

https://goo.gl/suUwkk

، تهران , (اخبار رسمی): پنجمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی جهان که با حضور 12 کشور در احمد هندوستان در حال برگزاری بود و در نهایت با نایب قهرمانی تیم ملی کبدی ایران به پایان رسید.

تیم ملی کبدی ایران نایب قهرمان جهان شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، پنجمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جهان با حضور 12 کشور در شهر احمد آباد هندوستان از روز 16 مهر آغاز شد و در نهایت تیم های ایران و هندوستان با پیروز مقابل کره جنوبی و تایلند برگزار کننده دیدار فینال بودند.
تیم ایران در دیدار فینال با ترکیب فاضل اتراچالی، محمداسماعیل مقصودلو، ابوذر مهاجر، معراج شیخ، ابوالفضل مقصودلو، فرهاد رحیمی و سلیمان پهلوان مقابل هند صف آرایی کرد و در ادامه عباس کروکی، محسن مقصودلو و محمد تقی پائین محلی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند.
سوت دیدار فینال ساعت 18 بوقت تهران توسط داوران کره جنوبی و بنگلادش به صدا درآمد و ملی پوشان کشورمان با ارائه یک بازی تماشاگر پسند در نیمه اول موفق شدند 18 بر 13 حریف قدرتمند خود را شکست دهند.
برتری تیم ایران تا اوایل نیمه دوم هم ادامه داشت اما در نهایت تیم هندوستان با استفاده از موقعیت میزبانی و بازیکنان با تجربه توانست ضمن جبران اختلاف ایجاد شده با نتیجه 38 بر29 تیم شایسته ایران را شکست دهد تا هندی ها همچنان جام قهرمانی را در کشور خود حفظ کنند.
پس از هندوستان و ایران به عنوان قهرمان و نایب قهرمان جهان تیم های کره جنوبی و تایلند بطور مشترک برسکوی سوم ایستادند.
تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی با تیم های آمریکا، تایلند، کنیا، ژاپن و لهستان همگروه بود.
تیم ملی کبدی ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان صبح امروز(یکشنبه)  از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشورمان بازگشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران

کبدی همان ورزش زو ایرانی است ،اصل و منشا این بازی بومی و محلی نیاز به قدرت و مهارت داشته و کاملا ساده و کم خرج است و نیازی به محوطه بزرگ و وسایل بازی ندارد. این بازی در تمام نقاط ایران معروف و مشهور و مسابقات کبدی به طور عادی برگزار می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش