زیمنس چه ارمغانی برای راه‌آهن ایران دارد

کد: 13950801164355499

https://goo.gl/uBZQAa

، تهران , (اخبار رسمی): مقامات ارشد زیمنس در تهران درباره معامله‌ای که انتظار می رود ارزشی بیش از 2.25 میلیارد دلار داشته باشد، گفت‌و‌گو می کنند.

زیمنس چه ارمغانی برای راه‌آهن ایران دارند

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران ،زیمنس، نامی آشنا برای ایرانیان در عرصه فناوری است. این شرکت به عنوان یک نیروگاه تلنولوژی، به کمک پروژه های زیربنایی در ایران آمده است و در کشورهای مختلف، خود را توسعه داده است. ایران یک شریک قابل اعتماد برای زیمنس محسوب می شود و این شرکت از طریق ایجاد اشتغال در ایران و توسعه مهارت و آموزش در آن، به توسه اقتصادی و آینده ای پایدار برای ایران متعهد است.

 البته فعالیت های این شرکت آلمانی هنگام وجود تحریم های بین المللی علیه ایران با مشکلاتی همراه بوده است؛ چنانچه پس از توافق هسته ای،  بسیاری از شرکت های بزرگ بین المللی از طریق مشاوران داخلی و یا انجام مکاتبات خصوصی با شرکت ها و اشخاص حقیقی شروع به بررسی بازار ایران کردند. در این بین شرکت هایی جای داشتند که سال ها پیش از تشدید تحریم ها در ایران به صورت رسمی فعالیت داشته اند و پس از توافق هسته ای  تمایل بالایی برای بازگشت به ایران داشتند و ‌شرکت آلمانی زیمنس به عنوان نمونه ای از این شرکت ها بود قبل از اعمال تحریم ها با نام Siemens SSK در ایران فعالیت داشته است.

اخیرا مهندس زیمنس آلمان اعلام کرده است که در حال آماده سازی یک معامله بزرگ با ایران برای توسعه راه آهن این کشور است.

رویترز اعلام کرده است که مقامات ارشد زیمنس روز جمعه – امروز – در تهران درباره معامله ای که انتظار می رود ارزشی بیش از 2.25 میلیارد دلار داشته باشد، گفتگو می کنند.

همچنین انتظار میرفته وزیر حمل و نقل آلمان امروز در تهران حضور یابد و قرار است او درباره گسترش همکاری های متقابل گفتگو کند. او در راس هیات بزرگ تجاری ای است که از آلمان به ایران می آیند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]