اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801164636108

کشور بحرین و گالری های هنری

کد: 13950801164636108

https://goo.gl/fnmJyi

، تهران , (اخبار رسمی): شاید تعجب کنید اگر بدانید یکی از کشورهایی که امروزه اهتمام زیادی در معقوله فرهنگ و هنر دارد و بودجه زیادی را برای بسط و گسترش آن در سرزمینش اختصاص می دهد، کشور بحرین است.

کشور بحرین و گالری های هنری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت،کشور بحرین باشد. این کشور با توجه به شاخصه ها و ابعاد مختلف فرهنگ و هنر در کشورش و برپایی نمایشگاه و گالری هایی در این حوزه افراد مستعد بیشتری را جذب و توانسته علاقه مندان زیادی را از سراسر جهان برای بازدید این آثار به کشورش دعوت کند. بااین گزارش همراه باشید تا با این گالری ها آشنا شوید.

گالری  Nadine

این گالری که توسط نادین الشیخ اداره می ‌شود، بستری برای هنرمندان مستعد محلی و بین ‌المللی فراهم می‌سازد. این گالری شامل آثار مختلفی هنری و نیز میزبان مجموعه ‌ای از کارگاه ‌های هنری و کلاس ‌های عکسبرداری است و بدین ترتیب به تشویق جامعه محلی می‌پردازد تا درگیر هنر شوند و در این میان، هنرمندان نیز بتوانند با یکدیگر ملاقات داشته باشند. گالری نادین همچنین میزبان نمایشگاه سالیانه زنان هنرمند بحرینی است که تعدادی از هنرمندان شاخص محلی هر سال آثار خود را پیرامون موضوعی خاص در آن به نمایش می‌گذارند.  ازهنرمندانی که تاکنون در این در این گالری حضور داشته‌اند،  می توان به عزیزه سلمان (Aziza Salmon)، Maysa Althawadi، Jeffly Gabriela Molina و Nouf Al Riffaie  اشاره کرد.

حمله هنری

وزارت فرهنگ بحرین سال 2014 را «سال هنر» اعلام کرد و پایان هفته هر ماه، خیابان ‌های باب البحرین، شاهد بازار «حمله هنری» است. هنرمندان محلی این شانس را دارند که در این بازار آثار خود را به نمایش بگذارند و خود را به‌عنوان هنرمندان بااستعداد به دیگران معرفی کنند و همچنین جامعه محلی را ترغیب کنند تا استعداد خود را در عرصه هنر بیازمایند. نمایشگاه ‌های عمومی دارای نقاشی، عکس و مجسمه هستند که رهگذران از دیدن آنها لذت می‌برند و می‌توانند آنها را خریداری بکنند. در این بازار نوای موسیقی زنده نیز به گوش می‌رسد و برای بازدیدکنندگان، سرگرمی‌های زیادی تدارک دیده شده‌اند و در عین حال،غذاهای خیابانی محلی، خاطره تماشای فعالیت‌ه ای هنری و فرهنگی بحرینی را تکمیل می‌کنند.

‌گالری هنر عربی (Arabesque)

‌گالری هنر عربی در وهله اول آثار هنری آنتیک خاورمیانه‌ای را به نمایش عمومی می‌گذارد و بیش از چهل سال سابقه دارد. این گالری به خاطر داشتن مجموعه‌ های بزرگی از لیتوگراف‌ های قرن 19 که توسط دیوید رابرتس، پدید آورده شده‌اند و همینطور نقاشی‌ های رنگی هنرمند Wahab Al Kooheji که صحنه‌ های زندگی روزانه در بحرین را ترسیم می‌کنند، و نیز نمایش نقشه های عربی باستانی شهرت دارد. این گالری همچنین دارای مجموعه بزرگی از پرده ‌های ابریشمی، آثار هنری اصیل و نیز کپی است که بازدیدکنندگان علاقه ‌مند می‌توانند آنها را خریداری کرده و با آثار بحرینی به تزئین خانه‌ های خود بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی