اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167106108

چهار اشتباه بزرگ در سفر و راه حل های آنها

کد: 13950803167106108

https://goo.gl/k01KQe

، تهران , (اخبار رسمی): با اندکی برنامه ‌ریزی به راحتی می‌توانید از برخی متداول ‌ترین اشتباه‌ های سفری دوری کنید و از سفرتان لذت ببرید.

چهار اشتباه بزرگ در سفر و راه حل های آنها

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی الی گشت ،چه این اولین سفر خارجی تان باشد یا سفر زیاد بروید، همه ما گاهی مرتکب اشتباهات دردسرسازی می شویم که حتی ممکن است کل سفر را خراب کند.  با این گزارش همراه باشید تا برور این مطلب از این اشتباهات در سفر دوری کنید.

1. بار زیاد

معمولا همراه بردن لباس برای هر نوع شرایط ممکن وسوسه ‌کننده است ولی تبعا حمل و نقل چمدان را هم دشوار می‌کند و احتمال دارد به خاطر همراه داشتن بار اضافی جریمه هم بشوید. در عوض بهتر است ساک تان را طبق معمول ببندید و نصف لباس‌ هایی را که معمولا می ‌برید، بردارید. مسلما آنها را نخواهید پوشید، مسلما بدتیپ نخواهید شد و مسلما می‌توانید حین سفر بعضی آنها را به خشکشویی تحویل دهید و از نو بپوشید.

2. نداشتن زمان کافی بین  پرواز ها

شرایط پروازها همواره غیرقابل پیش ‌بینی است. در صورت تاخیر یک پرواز، ممکن است مجبور شوید با سرعت بیشتر به سوی پرواز بعدی ‌تان بشتابید؛ آن هم در فرودگاهی نا آشنا و احتمالش هست که به موقع نرسید. بهترین کار این است که پروازها را با فاصله مطمئنی رزروکنید. مثلا اگر به فرودگاه هیث ‌رو  لندن قرار است بروید، حداقل دو ساعت فاصله بگذارید؛ چون زمان زیادی برای گذر از موانع امنیتی باید در نظر بگیرید.

3. عدم تعویض پول در فرودگاه

به محض خروج از فرودگاه، به احتمال زیاد و در بیشتر کشورها، برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی یا تاکسی به پول محلی  نیاز پیدا می کنید. گرفتن پول از خودپرداز فرودگاه با نرخ بهتری صورت می‌پذیرد. پس هرچقدر لازم دارید پول بگیرید؛ بلکه اندکی هم بیشتر برای شرایط اضطراری کنار بگذارید. در کنار کارت اعتباری همراه داشتن پول نقد همواره لازم است. همیشه در طول سفر پیش می‌آید و لازم می‌‌شود از فروشگاه‌ های محلی خرید کرد که خیلی از آنها هم کارت اعتباری قبول نمی‌کنند.

4. چک نکردن طرح‌‌ های موجود برای تلفن همراه

حتما باید درباره طرح مناسبی که موجب شود هزینه رومینگ نپردازید، اطلاع کسب کنید که آیا وجود دارد یا خیر؟ دیتای گوشی تان را قبل از سوار شدن به هواپیما خاموش کرده و گوشی ‌تان را در حالت پرواز قرار دهید (مشکلی برای اتصال به وای‌ فای وجود نخواهد داشت). اما اگر اتصال به اینترنت برایتان حایز اهمیت است، دنبال یک طرح بین ‌المللی بگردید یا به محض رسیدن به مقصد یک سیم‌کارت محلی تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی