اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167915632

معرفی stephane humbert و عطرهای اختصاصی او

مکاشفات مُجلل درعطرهای خانه 777

کد: 13950803167915632

https://goo.gl/aW0Idx

، تهران , (اخبار رسمی): آشنایی با خاورمیانه و سفرهای متعدد لوکاس به این منطقه وی را چنان شیفته تاریخ و فرهنگ این منطقه کرد که با الهام از تأثیرات عمیق این سفرها،او در سال 2013 مسیر جدیدی در عطرسازی انتخاب کرد. عدد هفت به عنوان سَمبل مجموعه اختصاصی او شد.

مکاشفات مُجلل

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر، استفان هامبرت لوکاس متولد 1971 در فرانسه است. لوکاس که متولد شهر "اِپینال" است؛ از کودکی در محیطی هنری و ویژه پرورش می یابد و در جوانی ایده های هنری خود را در پاریس گسترش و شخصیت هنری مستقل و ویژه خود را شکل می دهد.

ورود لوکاس به عطرسازی در سال 2010 است و او در این سال عطرهای ویژه ای را برای برند "نِز اِ نِز" خلق می کند که مورد توجه واقع می‌شوند.

همچنین او در این سال چند عطر برای خانه "سوعود" می سازد که از میان آن ها می توان به عطر "اَسمر" با فضایی زیبا از همراهی تنباکو، کهربا، نوت های میوه ای، قهوه و وانیل در فضایی دودی و حیوانی و نیز عطر چرمی متفاوت "بورکا" در فضایی چرمی و دودی در بستری پیچیده و عمیق از بنفشه، مر و عود؛ اشاره کرد.

اما روحیات خاص لوکاس و تفکرات ویژه وی؛ مرزی برای آفرینش و نو آوری قائل نبوده و او همواره به دنبال ایده های جدید و فضاهای بدیع بود. لوکاس سال های زیادی را در جستجوی راهی برای غلبه بر موانع و مشکلات ایجاد شده به سفر و نوشتن اختصاص داد؛ اما پس از آشنایی با دنیای روایح؛ با شیوه ای جامع تر و کارساز تر آشنا شد. او می توانست تفکرات خاص و ایده های عجیب مدنظر خود را با خلق روایحی پیچیده و مفهوم گرا؛ بیان کرده و احساسات خود را با همگان به اشتراک بگذارد.

آشنایی با خاورمیانه و سفرهای متعدد لوکاس به این منطقه؛ وی را چنان شیفته تاریخ و فرهنگ این منطقه کرد که با الهام از تأثیرات عمیق این سفرها؛ وی در سال 2013؛ مسیر جدیدی در عطرسازی انتخاب کرده و رَویه ای جدید را در پیش گرفت. لوکاس که عدد هفت را شماره ای مقدس و رقم بخت و خوش اقبالی خود می دانست؛ از آن بعنوان سَمبل مجموعه اختصاصی خود استفاده و در سال 2013 مجموعه اختصاصی خود را با خلق هفت عطر منحصربفرد و فاخر؛ معرفی کرد.

عطر

عطر زنانه "2022 جِنِرِیشن فِم"؛ رایحه ای گرم و اغواگر از نوت بادام در فضایی پودری به همراه فضای گیاهی و صمغی حاصل از باریجه ایرانی در پایه ای از چوب صندل و لوبیای تونکا ارائه می کند که به همراه ترکیب سبز و صمغی غنا یافته از عود و نوت های میوه ای در عطر مردانه ای با همین عنوان؛ زوج "2022 جنریشن" را تشکیل می دهند. همراهی مر، بنزویین و رزین ها در پایه ای از چوب سدر؛ ترکیب "بِلک جِمِستون" را شکل می دهد و عطر پیچیده و چند وجهی "خول د بحرین" با فضایی پودری، صمغی و حیوانی که از همراهی عنبر، زنبق، بنفشه و نوت های شیرین حاصل می شود؛ استقبال مخاطبان و تحسین کارشناسان را به همراه دارد. عطر گل بو- ادویه ای "رز د پترا" با محوریت رز و هِل در بستری میوه ای؛ دیگر اثر موفق لوکاس است. عطر چرمی و حیوانی "سولیل د جده" در بستری پودری و گل بو به همراه اثر موفق و استثنایی "اوما" که رایحه ای تاریک، عمیق و بی همتای قلب صمغی آن که در بستری از عصاره رز و یاس جریان دارد تا در پایه ای از عود و چوب سدر به کمال برسد؛ هفت عطری هستند که خبر از حضور هنرمندی با تفکرات و سبکی متمایز و خاص در جهان عطر می دهند. هفت عطر؛ با هفت رایحه عمیق و پیچیده که از همراهی مواد طبیعی مرغوب و ترکیبات صنعتی پیچیده حاصل می شوند؛ سر آغازی موفق و باشکوه برای استفان هامبرت لوکاس و مجموعه اختصاصی وی رقم می زنند.

رایحه

دومین سال حیات 777 در سال 2014 با عطر "آن نویت دوحا" آغاز می شود. ترکیب گیاهی و شیرین این عطر که از نوت های برجسته تنباکو و وانیل در بستری دودی و ادویه ای شکل گرفته است؛ نظرات متناقضی را به همراه داشت. ترکیب چرم و عود به همراه آکورد میوه ای برجسته در "قم چیلوم" که بر بستری پودری و دودی جریان دارد نیز در این سال به سرنوشت "آن نویت دوحا" دچار شد. در همین سال؛ "عود 777" که در فضایی صمغی و حیوانی از عود و چرم ارائه شده نیز با انتقاداتی مواجه شد که موجب شد حضور موفق هامبرت لوکاس با هفت اثر نخست 777 در سال 2013؛ همچون یک اتفاق به نظر رسد. این فرضیه قابل قبول بود اگر در این سال شاهکار "اُ هیرا" ارائه نمی شد. "اُ هیرا" ترکیبی مجلل و فاخر با محوریت عنبر است که با نوت های ادویه ای، صمغی و دودی؛ عمیق و پیچیده و اسرار آمیز شده است. این عطر بی همتا و نفیس نه تنها خط بطلانی بر فرضیه درخشش اتفاقی هامبرت لوکاس است؛ بلکه اعتبار هامبرت لوکاس در جهان عطر به حساب می آید.

لوکاس در سال 2015 با مجموعه عجیبی تحت عنوان "اسنِیک کالکشن" بازگشتی ویژه و جالب توجه داشت. عطر "مورتال اسکین" نخستین عطر از این مجموعه است که در فضاهایی تعمل بر انگیز و متفاوت از همراهی نوت های صمغی، ادویه ای و چوبی در فضایی دودی و پودری است. اثری برجسته و خاص که باز هم نگاه ویژه ای به استفاده از ترکیبات سینتیک دارد و توجهات بسیار و نظرات متفاوتی را به همراه دارد. پس از این عطر؛ تمرکز لوکاس در سال 2015 معطوف عطر "تاکلامکان" شد. "تاکلامکان" جادویی از صمغ ها و ترکیب وانیل گرم و شیرین با فضاهایی تاریک، دودی و تلخ است که بی شک یکی از آثار ویژه و مورد بحث سال 2016 خواهد بود.

ادکلن

خانه "استفان هامبرت لوکاس 777" که بر پایه علاقه بنیانگذار آن به فرهنگ و رسوم خاورمیانه شکل گرفته است؛ با وجود اینکه برندی جدید و نوپا در جهان عطر به شمار می رود؛ اما به لطف ارائه آثار ارزشمند و فاخر به خوبی جایگاه خود در صنعت عطرسازی را به دست آورده است. عطرهای عرضه شده توسط این خانه ترکیبی از هنر، فلسفه و تاریخ است که به نحو احسن با مدرنیته و تجمل تلفیق می شوند. روایحی عمیق و فضاهایی متفاوت و پیچیده که در قالب بطری های کریستالی گران قیمت با درب هایی کَنده کاری شده و منحصربه فرد ارائه می شوند؛ مشخصه آثار خانه "استفان هامبرت لوکاس 777" است.

عطرهایی که بیان شاعر و نقاش معاصر فرانسوی از احساسات و تفکرات پیچیده خود به شیوه ای مدرن و فلسفی هستند و علاقمندان به دنیای روایح را به همسفر شدن در این رؤیاها و الهامات فرا می خوانند. سفری از جهان مدرن به قلب تاریخ و لمس سنت های دیرین؛ از ایران و حاشیه های خلیج فارس تا بیابان های سوزان چین؛ مکاشفه ای عمیق و سراسر تجمل.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس