اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169546398

فراخوان بخش «عکس» جشنواره فیلم‌ وعکس فناوری وصنعتی

کد: 13950805169546398

https://goo.gl/wbjh90

، تهران , (اخبار رسمی): فراخوان بخش عکس چهارمین جشنواره فیلم‌ وعکس فناوری و صنعتی که دی‌ماه برگزار می‌شود، منتشر شد.

فراخوان بخش «عکس» جشنواره فیلم‌ وعکس فناوری وصنعتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی، دومین دوره بخش عکس  این جشنواره با هدف معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در سه بخش صنعتی، تبلیغاتی و مجموعه عکس برگزار می‌شود. حسن هندی مدیر اجرایی بخش عکس این رویداد ملی است.

با توجه به آثار رسیده در دوره سوم جشنواره که سال گذشته برگزار شد، بخش عکس‌های تبلیغاتی به چهارمین دوره جشنواره اضافه شده است و علاقمندان می‌توانند در سه بخش تک عکس صنعتی، تک عکس تبلیغاتی و مجموعه عکس، آثار خود را تا پنجم آذرماه به جشنواره ارسال کنند.

متن کامل فراخوان بخش عکس چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی و تعاریف بخش‌ها در سایت www.jdfest.ir منتشر شده است و ثبت نام در جشنواره نیز به صورت آنلاین و حضوری انجام می‌شود. 

این فراخوان به شرح زیر است:

آثار:

شرکت‌‌کنندگان می‌توانند در بخش تک عکس صنعتی حداکثر 5 فریم و تک عکس تبلیغاتی حداکثر 10 فریم عکس و در مجموعه عکس حداکثر 6 فریم ارسال کنند.

* آیین‌نامه:

 - شرکت برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی در این مسابقه آزاد است.

- هر عکاس می تواند در هر سه بخش مسابقه شرکت کند و عکس‌ها می‌توانند به صورت رنگی و یا سیاه و سفید باشند.

- عکس‌ها باید با فرمت JPG و رزولوشن300 و حداکثر 6MB بر روی سایت مسابقه بارگذاری شوند.

- عکس‌های ارسالی در بخش تک ‌عکس صنعتی باید مستند بوده و از هرگونه دستکاری که جنبه استنادی عکس را مخدوش می‌کند خودداری شود.

- آثار ارسالی نباید در جشنواره پیشین یا جشنواره های مشابه دیگر شرکت کرده باشند.

- عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، قاب، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشند.

- دریافت آثار از طریق سایت جشنواره و ارسال حضوری به دبیرخانه در مهلت مقرر امکان‌پذیر است.

* جوایز:

تندیس جشنواره، لوح تقدیر به ‌همراه جوایز نقدی برای نفرات اول در هر سه بخش و لوح تقدیر و جوایز نقدی به برگزیدگان دوم و سوم هر بخش.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت www.jdfest.irارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)

امروزه دیگر مقوله هنر به خصوص فیلم و سینما از دایره فعالیت صرفا هنری پا فراتر نهاده و به ساختاری عظیم تبدیل شده که با فناوری و صنعت عجین گردیده است؛ به گونه ای که هم اکنون فناوری و صنعت در خدمت هنر و هنر نیز برای پیشبرد اهداف توسعه ای در خدمت فناوری و صنعت قرار گرفته است. روند حرکتی کشور در مسیر رشد فناوری و توسعه صنعتی شدن، ضرورت استفاده از قابلیت های هنر به ویژه فیلم و سینما را برای فرهنگ سازی و شتاب بخشی به این روند حرکتی، بیش از پیش نمایان ساخته است. جهاددانشگاهی با استفاده از توانایی ها و تجاربش در حوزه های علمی، فرهنگی و صنعتی و بر اساس اهداف متعالی خود، با برگزاری دو دوره جشنواره فیلم های صنعتی در سالهای 89 و 91، گام اول را در زمینه نزدیکی هنر با علم و فناوری و صنعت برداشته و با ایجاد دبیرخانه ای دائمی به عنوان کانونی برای تجمیع توانمندی ها و امکانات بالقوه در کشور، در نظر دارد با همکاری دستگاه های متولی توسعه علمی و صنعتی و مراکز فعال در عرصه تولید و انتشار فیلم و آثار سینمایی، گام های مؤثر و ماندگاری درجهت فرهنگ سازی و کمک به توسعه علمی و صنعتی کشور بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | هنرهای تجسمی