اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903189096398

جدیدترین تور عکاسی و فیلمسازی جشنواره صنعتی

کد: 13950903189096398

https://goo.gl/hfmI7G

، تهران , (اخبار رسمی): جدیدترین تور عکاسی و فیلمسازی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در شهرک صنعتی عباس‌آباد و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

جدیدترین تور عکاسی و فیلمسازی جشنواره صنعتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی، در جدیدترین تور عکاسی و فیلمسازی این رویداد سینمایی که «شنبه، ششم آذرماه» با همکاری و هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود، به حاضران اجازه حضور در شهرک صنعتی عباس‌آباد داده می‌شود تا عکس و فیلم از این شهرک تهیه‌ کنند.

عکس‌ها و فیلم‌های ساخته شده از شهرک صنعتی عباس‌آباد در چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی داوری خواهند شد. همچنین از سوی شرکت‌های صنعتی این مجموعه، به برترین آثار حاصل از این تور جوایزی اهدا خواهد شد. 

علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن 88820938 (دبیرخانه جشنواره) تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، این رویداد سینمایی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت www.jdfest.ir ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)

امروزه دیگر مقوله هنر به خصوص فیلم و سینما از دایره فعالیت صرفا هنری پا فراتر نهاده و به ساختاری عظیم تبدیل شده که با فناوری و صنعت عجین گردیده است؛ به گونه ای که هم اکنون فناوری و صنعت در خدمت هنر و هنر نیز برای پیشبرد اهداف توسعه ای در خدمت فناوری و صنعت قرار گرفته است. روند حرکتی کشور در مسیر رشد فناوری و توسعه صنعتی شدن، ضرورت استفاده از قابلیت های هنر به ویژه فیلم و سینما را برای فرهنگ سازی و شتاب بخشی به این روند حرکتی، بیش از پیش نمایان ساخته است. جهاددانشگاهی با استفاده از توانایی ها و تجاربش در حوزه های علمی، فرهنگی و صنعتی و بر اساس اهداف متعالی خود، با برگزاری دو دوره جشنواره فیلم های صنعتی در سالهای 89 و 91، گام اول را در زمینه نزدیکی هنر با علم و فناوری و صنعت برداشته و با ایجاد دبیرخانه ای دائمی به عنوان کانونی برای تجمیع توانمندی ها و امکانات بالقوه در کشور، در نظر دارد با همکاری دستگاه های متولی توسعه علمی و صنعتی و مراکز فعال در عرصه تولید و انتشار فیلم و آثار سینمایی، گام های مؤثر و ماندگاری درجهت فرهنگ سازی و کمک به توسعه علمی و صنعتی کشور بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | هنرهای تجسمی