انتشار فراخوان کارگاه جشنواره صنعتی در دانشگاه هنر

کد: 13950824182566398

https://goo.gl/fc29tj

، تهران , (اخبار رسمی): فراخوان ثبت‌نام کارگاه عکاسی صنعتی با تدریس داریوش کیانی که به همت جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در دانشگاه هنر برگزار می‌شود، منتشر شد.

انتشار فراخوان کارگاه جشنواره صنعتی در دانشگاه هنر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی، کارگاه عکاسی جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با تدریس داریوش کیانی که از عکاسان و مدرسان شناخته شده عکاسی تبلیغاتی و صنعتی است، چهارشنبه 26 آبان‌ماه ساعت 14 تا 17 ویژه دانشجویان در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار خواهد شد.

عناوین این کارگاه عکاسی عبارتند از: معرفی تجهیزاتی که برای عکاسی در محیط‌های صنعتی مناسب‌ترند و نحوه بسته‌بندی آن‌ها، تنظیم برنامه کار در یک پروژه عکاسی و مواردی که باید هنگام بازدید از لوکیشن مدنظر قرار داد، نکاتی در خصوص تامین ایمنی تیم عکاسی در محیط‌های صنعتی، مباحثی درباره مدیریت پروژه‌های عکاسی در خارج از استودیو و نمایش تمام عکس‌های چند پروژه.

هنرجویان پس از پایان کارگاه‌ با حضور در یک تور بازدید صنعتی به تولید اثر می‌پردازند و عکس ‌آن‌ها در بخش دانشجویی جشنواره شرکت داده خواهد شد.

هنرجویان و علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های 88820835، 88820938 و 09123265564 تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت www.jdfest.ir ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)

امروزه دیگر مقوله هنر به خصوص فیلم و سینما از دایره فعالیت صرفا هنری پا فراتر نهاده و به ساختاری عظیم تبدیل شده که با فناوری و صنعت عجین گردیده است؛ به گونه ای که هم اکنون فناوری و صنعت در خدمت هنر و هنر نیز برای پیشبرد اهداف توسعه ای در خدمت فناوری و صنعت قرار گرفته است. روند حرکتی کشور در مسیر رشد فناوری و توسعه صنعتی شدن، ضرورت استفاده از قابلیت های هنر به ویژه فیلم و سینما را برای فرهنگ سازی و شتاب بخشی به این روند حرکتی، بیش از پیش نمایان ساخته است. جهاددانشگاهی با استفاده از توانایی ها و تجاربش در حوزه های علمی، فرهنگی و صنعتی و بر اساس اهداف متعالی خود، با برگزاری دو دوره جشنواره فیلم های صنعتی در سالهای 89 و 91، گام اول را در زمینه نزدیکی هنر با علم و فناوری و صنعت برداشته و با ایجاد دبیرخانه ای دائمی به عنوان کانونی برای تجمیع توانمندی ها و امکانات بالقوه در کشور، در نظر دارد با همکاری دستگاه های متولی توسعه علمی و صنعتی و مراکز فعال در عرصه تولید و انتشار فیلم و آثار سینمایی، گام های مؤثر و ماندگاری درجهت فرهنگ سازی و کمک به توسعه علمی و صنعتی کشور بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر