اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169706072

با برتری برابر کره جنوبی در رقابت‌های رولر اسپورت آسیا صورت گرفت

صدرنشینی بانوان اینلاین هاکی ایران

کد: 13950805169706072

https://goo.gl/DEp3bP

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ملی بانوان اینلاین هاکی ایران در دیداری سخت و نفس گیر موفق شد با تک گل فائزه مدبر تیم کره جنوبی را شکست داده و به صدرنشینی خود در رقابت های رولر اسپورت آسیا ادامه دهد.

صدرنشینی بانوان اینلاین هاکی ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت از چین؛ بانوان اینلاین هاکی ایران لحظاتی پیش برابر کره یکی از تیم های مدعی و قدرتمند این دوره از بازیها به میدان رفتند که در پایان این بازی با تک گل فائزه مدبر به سود ایران خاتمه یافت.
شاگردان خرم باقری در این بازی دو گل دیکر نیز به ثمر رساندند که توسط داور بازی مردود اعلام شد.
از جمله نکات قابل توجه در این دیدار قطع شدن برق محل برگزاری مسابقات بود؛ این اتفاق در شرایطی افتاد که تیم ایران صاحب توپ و میدان بود و حملات گسترده ای را بر روی دروازه کره تدارک می دید؛ از سویی دیگر تمام ورزشگاه؛ تابلوی نتایج و مانیتور کادر داوری نیز برق داشت و تنها برق سالن بازی قطع شده بود که به همین دلیل بازی برای دقایقی متوقف و تیم کره فرصت استراحت و بازیابی خود را پیدا کرد.
بانوان شایسته اینلاین هاکی ایران ساعت 18 به وقت محلی ( 14 به وقت تهران ) باید در دیداری سخت به مصاف تیم چین ؛ میزبان این دوره از بازی ها بروند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش