اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805170045755

با حضور 295 شرکت خارجی برگزار می‌شود

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق

کد: 13950805170045755

https://goo.gl/TnAaUo

، تهران , (اخبار رسمی): شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری کشور در این حوزه با مشارکت 295 شرکت خارجی از اقصی نقاط جهان 15 آبان آغاز به کار می‌کند.

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، در این نمایشگاه 350 شرکت داخلی و 295 شرکت خارجی از کشورهای چین، اتریش، آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، آمریکا، تایوان، امارات، کانادا، لهستان، اسپانیا، ژاپن، کره، روسیه، ترکیه، سوئد، چک، فنلاند، هند و سوییس، محصولات خود را در زمینه تجهیزات روشنایی، سیم و کابل، تابلو برق، تجهیزات برقی و غیره  به معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

بر اساس این گزارش این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 38 هزار متر مربع برگزار می‌شود و تا 18 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

از مهمترین اهداف این رویداد می‌توان به فراهم ساختن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای نوین علمی، پژوهشی و صنعتی در حوزه‌های مختلف مهندسی برق، اتوماسیون صنعتی و رشته‌های مرتبط، ایجاد فرصت برقراری تعامل و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی برای مذاکرات رو در رو و انعقاد قراردادهای کاری، شناخت نیاز مشتریان، ارزیابی نحوه  افزایش توان صنعت برق، شناخت توانایی‌های علمی، پژوهشی و صنعتی کشور و تقویت ارتباط بین دانشگاه‌ها، صنایع و مراکز علمی ـ پژوهشی، افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی و... اشاره کرد.

امید می‌رود این رویداد بزرگ با مشارکت کلیه دست‌اندرکاران گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هرچه بیشتر توانمندی­ های صنعت برق در ایران و جهان باشد و با رویکردی متفاوت قادر باشد، خدمات ویژه‌ای را برای هرچه بهتر معرفی کردن شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه ارائه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]