اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171805423

رئیس کمیته امداد خواستار شد

پیگیری و حل مشکلات مددجویان خارج از مصوبات اداری

کد: 13950808171805423

https://goo.gl/XSLAzQ

، تهران , (اخبار رسمی): مسئولان نظام هم بایستی با بهره گیری از رفتارعلوی به یاری محرومان بشتابند، چرا که سطح محرومیت در کشور بالاست و با محرومیت های انباشته ای روبرو هستیم.

پیگیری و حل مشکلات مددجویان خارج از مصوبات اداری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد،پرویز فتاح، رئیس کمیته امدادبا اعلام این موضوعگفت:باید مشکلات مددجویان خارج از مصوبات اداری پیگیری و حل و فصل شودو رسیدگی به امورایتام و نیازمندان مهمترین سرفصل برنامه های این نهاد است

فتاح  ادامه داد:اگر در کشور نظم حاکم شود می توانیم به تمامی استاندارد ها برسیم  چرا که در تمامی مقوله ها اعم از اجتماعی ، صنعت،خدمات و .... بدون رعایت نظم به جایی نخواهیم رسید.

رئیس کمیته امداد، با اشاره به اینکه در کمیته امداد ارائه گزارش های عددی برای ما کارگشا نخواهد بود، افزود:رسیدگی به امور نیازمندان کار بسیار سختی است و باید مسائل و مشکلات این افراد به خوبی درک و با روحیه ای جهادی برطرف شود.

فتاح گفت: رسیدگی به امور نیازمندان از صدراسلام تاکنون مرسوم بوده است و ما نیز باید به تبعیت از سیره ائمه و بزرگان در راه کمک و مدد رسانی به این قشر با نهایت سعی و تلاش حرکت کنیم.وی تصریح کرد:کار امداد یک اقدام حاشیه ای نیست و سفرها و دیدارهایی هم که در این زمینه به شهرستان ها انجام می شود حاشیه ای نیست .

فتاح با اشاره به اینکه کار امدادگری باید در بین همه مسئولان نظام ترویج شود گفت:ما درس کمک به محرومان را از مولایمام علی (ع) آموخته ایم که علاوه بر اداره حکومت علوی و اسلامی از یاد ضعفا و نیازمندان غافل نبودند.وی با اشاره به اینکه همه مسئولان نظام باید وحدت رویه داشته باشند و این ماموریت نظام اسلامی است تاکید کرد: درجمع همه مسئولان نظام به این مسئله را مطرح کرده ام که ماموریت اصلی نظام اسلامی رسیدگی به امور نیازمندان جامعه است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی