اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172355603

با بدنه فلزی خمیده و پردازنده اسنپ دراگون

هواوی گوشی های جدید nova را به ایران می آورد

کد: 13950809172355603

https://goo.gl/9m2oef

، تهران , (اخبار رسمی): گوشی های هوشمند سری novaهواوی که در نمایشگاه IFA 2016رونمایی شد و جوایز زیادی را دریافت کرد به زودی وارد ایران می شود.

هواوی گوشی های جدید nova را به ایران می آورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی هواوی در ایران ،این سری جدید گوشی های هواوی با طراحی خمیده و رنگ های پرستیژطلایی ، خاکستری تیتانیومی و میستیکنقره ای روانه بازار خواهد شد انتظارات طراحی کاربران را کاملا برآورده می کند. 

گوشی نوا با صفحه نمایش 5 اینچی و گوشی نوا پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچیFull HD به بازار خواهد آمد. مدل نوا با سطح خمیده و طراحی خمیدده و کامپکت کاملا با دستان کاربر فیت خواهد بود و کاربر می توان به راحتی با یک دست با این گوشی کار کند. مدل نوا و نوا پلاس به ترتیب از دوربین 12 و 16 مگاپیکسلی برخودار خواهند بود و همچنین دوربین 8 مگاپیکسلیسلفیاین سری با قابلیت عکاسی در نور کم به شما اجازه می دهد که در هر ساعت از شبانه روز سلفی عکاسی کنید. از دیگر ویژگی های دوربین نوا می توان به ویژگی Makeup 2.0 و Beautiful Skin 3.0 نام برد  که با افکت های آرایشی و فیلترینگ پوست عکس های زیبایی از شما به بادگار خواهد گذاشت.  
بر اساس این گزارش، سری نوا به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 625 مجهز خواهد بود که این پردازنده با فناوری ساخت 14 نانومتری کارایی دستگاه را افزایش و مصرف انرژی را کاهش خواهد داد. مدل نوا به باتری 3020 میلی آمپری و نواپلاس به باتری 3340 میلی آمپری مجهز خواهد بود. از دیگر وِیژگی های سری nova می توان به پورتUSB-C و حسگر اثر انگشت 3Dاشاره کرد که این حسگر با قابلیت آنلاک 360 درجه سریع تر و دقیق تر گوشی های قبل خواهد بود. 
گفتنی است گوشی های nova و nova plus احتمالا با رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه روانه بازار ایران خواهند شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواوی

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]