اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172526473

ساده ترین روش مهاجرت چیست؟

کد: 13950809172526473

https://bit.ly/3yoitOD

، تهران , (اخبار رسمی): در حال حاضر مهاجرت از طریق کار ساده‌ترین روش اخذ گرین کارت و اقامت است که امکان اقامت دائم را برای همه اعضای خانواده میسر می‌سازد.

نمایی از مریلند

در حال حاضر به غیر از مهاجرت کاری، تنها برنامه سرمایه گذاری منجر به اخذ گرین کارت آمریکا میگردد لذا برای خانواده هایی که قصد سرمایه گذاری ندارند، برنامه مهاجرتی کاری بهترین گزینه حال حاضر می‌باشد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت جزیره تجارت آرین، تنها شرط لازم برای مهاجرت به آمریکا از طریق کاری داشتن پیشنهاد کار از شرکت‌های معتبر در آمریکا است که به تایید وزارت کار  و اداره مهاجرت آمریکا رسیده باشد.

گرین کارت  از روش کاری که مخصوص متقاضیان بدون داشتن حرفه و تخصص است و اصطلاحاً  Unskilled worker  نامیده می شود، شرایط کاری و سابقه کاری خاصی نیاز ندارد و همه افراد دارای هرگونه مدرک تحصیلی و در شرایط سنی بین 18 تا 55 سال می توانند از طریق این برنامه برای اخذ گرین کارت اقدام کنند.داشتن مدرک زبان انگلیسی ضروری نیست اما افرادی که دارای مدرک زبان باشند امتیاز مثبت خواهند گرفت.

تعهد انجام کار فقط برای متقاضی اصلی بوده (نه سایر افراد خانواده) و پس از اتمام کار برای شرکت، مانند هر شهروند، می‌توانند مشغول به انجام هر کار دیگری از قبیل شغل جدید در هر زمینه ای, ادامه تحصیل و افتتاح یک بیزینس شوند و در هر شهر دیگری که مایل باشند زندگی کنند. همچنین پس از حضور در آمریکا در پایان سال پنجم می‌توانند پاسپورت این کشور را دریافت کنند.

با توجه به اینکه امروزه به غیر از مهاجرت کاری، تنها برنامه مهاجرتی آمریکا که منجر به اخذ گرین کارت می‌شود، برنامه سرمایه گذاری است، برای خانواده‌هایی که قصد سرمایه گذاری ندارند، برنامه مهاجرتی کاری بهترین گزینه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جزیره تجارت

شرکت جزیره تجارت آرین با هدف ارائه خدمات در حوزه‌های مشاوره سرمایه‌گذاری ، تأمین مالی و توسعه بین المللی فعالیت خود در ایران را از سال ۱۳۸۹ آغاز نمود. این مجموعه با بهره‌گیری از کارشناسان و مشاوران مجرب آماده طراحی و ارائه خدمات موثر در حوزه‌های یاد شده به صورت مهندسی و کاملاً حرفه‌ای می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی