اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809173004713

حضور صبای سلامت در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

کد: 13950809173004713

https://goo.gl/EpFOH6

، تهران , (اخبار رسمی): پایگاه خبری "صبای سلامت" نیز همچون سال گذشته ، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از 14 الی 21 آبان ماه سال جاری در مصلای بزرگ تهران برگزار می شود شرکت دارد.

حضور صبای سلامت در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از کمیته اطلاع رسانی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، فهرست رسانه‌هایی که حضور خود در نمایشگاه مطبوعات را قطعی کردند همراه با گروه بندی، متراژ نهایی و محل استقرار آنها منتشر شد که بر این اساس، رسانه‌های گروه سیاسی- اقتصادی با 1728، گروه رسانه‌های آموزشی - تخصصی با 1620، موسسات مطبوعاتی با 1380 و رسانه‌های مربوط به گروه عمومی و خانواده با 1330 متر، بیشترین فضای نمایشگاه بیست و دوم را به خود اختصاص داده اند.

همچنین مانند سال گذشته، منتخب نشریات دانشجویی وزارت علوم و دانشگاه آزاد، در کنار منتخبی از نشریات متعلق به ستاد کل نیروهای مسلح به صورت تجمیعی در نمایشگاه امسال حضور دارند.

گفتنی است ، پایگاه خبری  "صبای سلامت" نیز همچون سال گذشته ، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از 14 الی 21 آبان ماه سال جاری در مصلای بزرگ تهران برگزار است شرکت دارد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صبای سلامت

پایگاه خبری صبای سلامت با اخذ پروانه انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه خود می‌داند به پشتوانه دو دهه تجربه و سوابق تخصصی در صنعت و رسانه‌های نوشتاری و دیداری با اطلاع‌رسانی صحیح به‌صورت عام در فرهنگ، اقتصاد، اجتماع و بویژه در حوزه سلامت با شعار«زندگی درچرخه سلامت» قدمی هرچند ناچیز در اصلاح این شیوه و ارتقای دانش و استاندارد زندگی مخاطبین بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها