اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950904189404713

پیوستن صبای سلامت به یاران فرهنگی برنامه جهانی غذا

کد: 13950904189404713

https://goo.gl/gFRxyw

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه جهانی غذا به عنوان آژانس پیشرو سازمان ملل متحد در مبارزه برعلیه گرسنگی به طور مداوم در زمان بحران پاسخگو است زیرا هدف و نقشه راه برای این سازمان بین المللی، نجات جان افراد گرسنه و آسیب پذیر با رساندن سریع مواد غذائی به آنها ترسیم شده است.

صبای سلامت به یاران فرهنگی برنامه جهانی غذا پیوست

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از صبای سلامت، برنامه جهانی غذا به عنوان آژانس پیشرو سازمان ملل متحد در مبارزه برعلیه گرسنگی به طور مداوم در زمان بحران پاسخ گو است.

هدف این سازمان بین المللی نجات جان افراد گرسنه و آسیب پذیر با رساندن سریع مواد غذائی به آنها ترسیم شده است همچنین برنامه جهانی غذا به گرسنگان کمک می کند تا امنیت غذائی برای آینده بدست آورند. این کار توسط پروژه هایی که غذا را به‌عنوان ابزاری برای ساختن سرمایه ها، توسعه دانش و پرورش بیشتر و جوامع پویاتر بکار می گیرند انجام می دهد .

برای مثال، برنامه جهانی غذا برای بیش از 20 میلیون کودک در هر سال تحصیلی وعده های غذائی فراهم می کند. این وعده ها خانواده ها را تشویق می نماید تا کودکان خود را به مدرسه بفرستند و در نتیجه به آنها کمک می کند تا آینده بهتری برای خود بسازند. بعلاوه اگر کودکان گرسنه نباشند تمرکز بهتری بر روی درس های خود خواهند داشت. 

از طریق پروژه های "غذا برای سرمایه"، برنامه جهانی غذا به گرسنگان در ازای کار برای پروژه غذا می دهد که زیربنائی برای فردایی بهتر می سازد. برای مثال، زمانی که مردم دیگر نگرانی درباره وعده غذای بعدی خود نداشته باشند، کشاورزان زمان و انرژی لازم را برای اجرای سیستم آبیاری که سطح تولید را بالا ببرد خواهند داشت.

به همین صورت، پروژه های" غذا برای آموزش" به نیازمندان این امکان را می دهد تا وقت خود را صرف یادگیری مهارت هایی چون زنبورداری، خیاطی، و یا حتی سوادآموزی نمایند که به آنها کمک می کند تا از نظر اقتصادی آینده ای بهتر داشته باشند. 

برنامه جهانی غذا تخصص هایی نظیر بررسی امنیت غذائی، تأمین مواد غذائی و لجستیک را گسترش داده بنحوی که از بهترین راه حل ها برای گرسنگی در دنیا اطمینان حاصل نماید .

 برنامه جهانی غذا با کمک نشریات کاغذی و سایت های خبری اقدام به پیاده سازی طرحی با عنوان "یاران فرهنگی" کرده است ؛ در طرح "یاران فرهنگی"، این سازمان می کوشد تا با مشارکت رسانه ها، در راستای بسیج افکار عمومی و با هدف به "صفر رساندن گرسنگی" اطلاع رسانی نماید .

گفتنی است در این طرح علاوه بر پایگاه خبری صبای سلامت، اخبار مالی، به‌سپار، ترابران، سینما، سلامت نیوز، شرق، دانش غذا و کشاورزی، طلا و جواهر، فرصت امروز، فن آوری نوین غذا، کوه نور، مهندسی پزشکی، نشریه فرهنگی اجتماعی آبتاب، همشهری، همشهری بچه ها، همشهری تندرسی، همشهری جوان، هنر معماری، همکاری و مشارکت دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صبای سلامت

پایگاه خبری صبای سلامت با اخذ پروانه انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه خود می‌داند به پشتوانه دو دهه تجربه و سوابق تخصصی در صنعت و رسانه‌های نوشتاری و دیداری با اطلاع‌رسانی صحیح به‌صورت عام در فرهنگ، اقتصاد، اجتماع و بویژه در حوزه سلامت با شعار«زندگی درچرخه سلامت» قدمی هرچند ناچیز در اصلاح این شیوه و ارتقای دانش و استاندارد زندگی مخاطبین بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان