اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812174716094

ارائه جدیدترین آنتی ویروس موبایل

ارائه جدیدترین آنتی ویروس های موبایل و تبلت

کد: 13950812174716094

https://goo.gl/YxoQjg

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دورانتاش اولین ارائه دهنده آنتی ویروس‌های موبایل و تبلت در ایران ، جدیدترین آنتی ویروس برای گوشی های اندرویدی را ارائه کرد.

آنتی ویروسهای موبایل وب روت

شرکت امنیتی وب روت 3 نسخه ضد ویروس برای گوشی های موبایل ارائه کرده که شامل نسخه های Free , Premium و Complete می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش، این شرکت طیف متنوعی از سرویس‌ها و محصولات امنیتی و نرم‌افزارهای آنتی ویروس را تاکنون به سطح بازار عرضه کرده و امروز در جدیدترین نسخه تولیدی خود، آنتی ویروس‌های وب‌روت که توسط متخصصان دورانتاش طراحی شده را در دسترس مشتریان خود قرار داده است.

این نسخه ارائه شده توسط شرکت، در دسته آنتی ویروس های وب‌ روت با نام تجاری «Webroot Secure Anywhere Mobile Security» در بازار شناخته می شود؛ اولین ضد ویروس ارائه شده توسط دورانتاش قابلیت حفاظت از گوشی های سیمبین، بلک بری و ویندوز موبایل را داراست.

این محصول جدید با 3 نسخه ضدویروس برای گوشی های موبایل ارائه شده که شامل نسخه‌های Free , Premium و Complete می شود البته لازم به ذکر است که  آخرین نسخه آنتی ویروس رایگان اندرویدی وب‌روت را می‌توان از کانال شرکت دورانتاش دانلود و نصب کرد.

از جمله ویژگی های آنتی ویروس های موبایل و تبلت اندرویدی وب‌روت می‌توان به مواردی همچون شناسایی تهدیدات سایبری، ویروس‌ها ، تروجان‌ها و دیگر تهدیدات موبایل، اسکن خودکار برنامه ها، شناسایی وب‌سایت‌های آلوده، حفاظت از کاربر در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر، مسدود کردن تماس ها و پیامک های ناخواسته و مزاحم، بررسی امنیتی سیستم عامل و دیوایس، بررسی سطح دسترسی برنامه ها به اطلاعات حساس و محرمانه، مشاهده وضعیت مصرف برنامه ها از باتری موبایل، شناسایی محل گوشی از راه دور، قفل کردن گوشی از راه دور، پاک کردن اطلاعات گوشی از راه دور، دارای پنل مدیریتی، قفل کردن سیم کارت از راه دور، صدای زنگ برای پیدا کردن گوشی حتی وقتی موبایل بر روی حالت بی صدا و سایلنت و مشاهده ارتباطات شبکه ای موبایل اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]