اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176145423

150 هزارخانواده مددجوی کمیته امداد مسکن ندارند

کد: 13950815176145423

https://goo.gl/U8utpX

، تهران , (اخبار رسمی): از مجموع یک میلیون و 600 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در سطح کشور 150 هزار خانواده فاقد مسکن و 350 هزار خانواده دارای مسکن نامناسب هستند .

150 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد مسکن ندارند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ابراهیم بازیان، مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد این خبر را اعلام کرد وگفت : بررسی های ما نشان می دهد  88 درصد دارایی های ایرانیان در حوزه مسکن، زمین و فضای کسب و کار هزینه می شود، این بدان معناست که در ایران عمده ترین دغدغه اقتصادی مردم مسکن است .
وی با تاکید بر اینکه 30 الی 50 درصد سبد هزینه ای خانوارهای ایرانی را مسکن تشکیل می دهد، تصریح کرد: رفع مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت آثار و پیامد های مثبتی برای امداد به ارمغان خواهد آورد، هرچند تحقق این کار سخت و پر هزینه است و در حوزه برنامه و اجرا نیاز به راهبرد مشخص دارد .
مدیر کل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد با اشاره به سفرهای استانی و برگزاری جلسات با استانداران و مدیران کل بنیاد مسکن استانهای مختلف، گفت: اگر مسئولان استانها نسبت به اختصاص زمین شهری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اهتمام داشته باشند، این نهاد آمادگی دارد نسبت به تامین اعتبار و ساخت واحدهای مسکونی آنها قدام کند .
بازیان افزود: خیران و نیکوکاران باید در تامین مسکن محرومان به این نهاد کمک کنند، چرا که امروزه فرا امدادی کردن تهیه مسکن نیازمندان یک ضرورت است .
وی با اشاره به اینکه جذب کمک های خیران نقطه عطف حل مشکلات ما در این بخش است، خاطرنشان کرد: سرعت، سهولت و رضایت به عنوان سه عامل مهم در حوزه تعامل با خیران مطرح می شوند، نیکوکاران با هر رقمی در این عرصه نقش آفرینی کنند، کمیته امداد نیز به همان میزان وارد میدان خواهد شد .
بازیان با بیان اینکه بخش مهمی از جهت گیری ما به سمت مسکن روستایی است، گفت: از مجموع ساخت 20 هزار واحد مسکن روستایی تفاهم شده با سپاه، در فاز اول پنج هزار و 500 واحد آن در هفت استان در حال احداث است، در حال حاضر هزار واحد نیز آماده بهره برداری است.
مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد بیان کرد: امیدواریم بر اساس هدف گذاری انجام شده بتوانیم طی سه سال آینده، جشن خانه دار شدن تمامی مددجویان تحت حمایت این نهاد را جداگانه و در استانهای مختلف برگزار کنیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی