اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177286102

لغزندگی و ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی البرز

کد: 13950816177286102

https://goo.gl/aKvNVH

، کرج , (اخبار رسمی): رئیس پلیس راه البرز گفت که اکنون وضعیت ترافیک درآزادراه تهران - کرج- قزوین سنگین و باتوجه به بارش باران و برف، این محورها لغزنده است.

لغزندگی و ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سرهنگ رضا اکبری افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزاد راه کرج -قزوین ازمحدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس ودرآزادراه تهران -کرج از پل فردیس تا کلاک و درادامه درمحدوده گرمدرده سنگین است.

رئیس پلیس راه البرز گفت: درخط شمالی آزادراه تهران - کرج -قزوین ترافیک عادی گزارش شده است و اکنون تردد در جاده کرج -چالوس وضعیت ترافیک روان می باشد.

سرهنگ اکبری خاطرنشان کرد: با توجه به بارش باران و برف، راه های این استان لغزنده است که این امر را می طلبد رانندگان نکات ایمنی را بیش از پیش رعایت کنند.

وی افزود: این بارش ها در جاده چالوس محدوده کندوان به صورت خفیف برف و بقیه محورها باران است.

این مسئول تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.

رئیس پلیس راه البرز همچنین از رانندگان خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه