اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177306102

نجات 280 متکدی از دام اعتیاد در کرج

کد: 13950816177306102

https://goo.gl/7zF6sF

، کرج , (اخبار رسمی): مدیر کل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج گفت: با همکاری ستاد آسیب دیدگان اجتماعی این حوزه 280 نفر از متکدیان معتاد از سطح شهر جمع آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

نجات 280 متکدی از دام اعتیاد در کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج مرتضی جلالیان  این مطلب را عنوان کرد و گفت: متکدیان معتادی که توسط ستاد آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری کرج جمع آوری شده بودند جهت درمان به مراکز درمانی ترک اعتیاد معرفی شدند.

مدیر کل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج اظهار داشت: متکدیان مذکور تحت نظر این اداره کل، پس از بهبودی کامل با گذراندن دوره ای 91 روزه ترخیص و به آغوش گرم خانواده باز می گردند.

جلالیان ادامه داد: تا کنون با اقدامات شبانه روزی حوزه های ذیربط شهرداری کرج تعداد 990 متکدی و کارتن خواب از سطح شهر جمع آوری شده اند.

این مسئول در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه این بیماران توانایی پرداخت هزینه های درمان خود را ندارند شهرداری کرج تمامی هزینه های درمانی و نگهداری را پرداخت می کند و مراکز درمانی هم باید طی 91 روز از این بیماران نگهداری کند.

وی اضافه کرد: پس از بهبودی کامل، این افراد تحت نظارت اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج ترخیص می شوند و با اخذ تعهد به آغوش خانواده بازمی گردند.

مدیر کل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج یادآور شد: تا کنون 40 مرکز ترک اعتیاد و تعداد 169 بیمار پس از گذشت 91 روز مدت نگهداری با بهبودی کامل ترخیص شدند.

جلالیان در پایان خاطر نشان کرد: این طرح هم اکنون نیز ادامه دارد و به دنبال آنیم تا با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده معضل تکدی گری و اعتیاد را در ایران کوچه ریشه کن نماییم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه