اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819179106094

شرکای امنیتی سیسکو

آیا شرکای آنتی ویروسی سیسکو را می شناسید

کد: 13950819179106094

https://goo.gl/ne5hmE

، تهران , (اخبار رسمی): 5 کمپانی بزرگ ترندمیکرو ، سایمنتک ، اینتل سکیوریتی ، سوفوس و وب روت شریکهای استراتژیک Cisco هستند .

سیسکو سیستمز Cisco Systems

ولی این غول فناوری در جهت افزایش امنیت مشتریانش با 5 شرکت حوزه آنتی ویروس همکاری دارد و از محصولات و تکنولوژی های آنها در تجهیزات امنیتی خود مخصوصآ در فایروالها و تجهیزات IRONPORT استفاده می کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش ، شرکت سیسکو سیستمز یکی از رهبران و شرکتهای مطرح و پیشرو حوزه فناوری اطلاعات و شبکه در دنیا است .

این شرکت طیف متنوعی از سرویس‌ها و محصولات فناوری اطلاعات ، شبکه و امنیت سایبری را ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به سوئیچ‌های شبکه ، روترها ، اکسس پوینتها ، تجهیزات وایرلس «بی سیم» ، سرویس‌های مدیریت و تحلیل داده ، تجهیزات امنیتی و فایروال‌ها ، تجهیزات Ironport ،  تجهیزات اینترنت اشیاء " IOT " ، تجهیزات ویدیو کنفرانس ، تلفن‌های اینترنتی و VIOP ، نرم‌افزارهای شبکه ، تجهیزات و سرویس‌های مرتبط با مراکز داده «دیتاسنترها» و راهکارهای کلود «ابری» اشاره کرد.

ولی این غول فناوری در جهت افزایش امنیت کاربران و مشتریان خود با 5 کمپانی امنیتی فعال در حوزه آنتی ویروس ، همکاری نزدیکی دارد و از محصولات و سرویس‌ها و تکنولوژی های این 5 شرکت در تجهیزات و سرویسهای امنیتی خود مخصوصا در فایروالهای ASA و تجهیزات IRONPORT استفاده میکند .

نام این 5 شرکت شامل شرکت‌های ترندمیکرو «پی سی سیلین» ، سایمنتک «سیمنتک»، مکافی «اینتل سکیوریتی»، وب روت (WEBROOT ) و شرکت انگلیسی سوفوس می شود.

البته شرکت‌های دیگر تولیدکننده آنتی ویروس هم با سیسکو " CISCO " ارتباط دارند ولی این ارتباط صرفا به دریافت گواهی های سیسکو خلاصه می شود . 

شرکت‌های تولیدکننده ضد ویروس با دریافت گواهی سیسکو قصد دارند این اطمینان را به مشتریانشان بدهند که محصولاتشان با تجهیزات و استانداردهای سیسکو سیستمز همخوانی دارد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]