اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180175632

ملاک های انتخاب عطر مناسب

کد: 13950822180175632

https://goo.gl/k5YIeZ

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب بهترین و مناسب ترین عطر ملاک های متفاوتی دارد که طبع،بو،، سن و قیمت آن مهمترین مولفه ها محسوب می شود.

ملاک های انتخاب عطر مناسب

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از لوکس بایر: پیش تر در مورد انتخاب عطر مناسب، در مقاله ای تحت عنوان "هر موقعیت؛ یک عطر"؛ پیشنهاداتی ارایه کردیم. همچنین در سلسله مقالاتی با عنوان "گروه های بویایی"؛ دسته بندی روایح را بر اساس نوت های تشکیل دهنده؛ حضور شما همراهان عزیز معرفی کردیم. نظر به گستردگی دنیای روایح و تنوع محصولات مختلف در این عرصه؛ همچنین با توجه به تأثیر مستقیم ویژگی های شخصی مانند سلیقه، طبع، سن و موقعیت اجتماعی بعلاوه عواملی چون وضعیت اقتصادی و شرایط جَوی محل سکونت در انتخاب عطر مناسب، در این قسمت از شما دعوت می شود تا بر اساس سلیقه و شرایط خود؛ عطر مورد نظرتان را انتخاب کنید.

همچنین به منظور فراهم شدن مرجعی جامع برای انتخاب عطر مناسب؛ می توانید پارامترها و ملاک هایی که موردنظر هستند و در فهرست پیشنهادی لوکس بایر درج نشده اند، به ما پیشنهاد کنید، در صورتی که این مشاوره را در قسمت مربوطه در انجمن تخصصی عطر مطرح کنید، علاوه بر باقی ماندن سوابق پرسش و پاسخ شما در مورد انتخاب عطر مناسب برای استفاده دیگر بازدیدکنندگان سایت، دیگران نیز می توانند با توجه به تجربیات خود در این زمینه شما را یاری کنند. 

هر فرد بر اساس ویژگی ها و معیارهای مختلفی که مَدنظر دارد، اقدام به انتخاب عطر می کند که در فهرست زیر، برخی از اصلی ترین عوامل دخیل در انتخاب عطر مناسب را حضور شما خوبان معرفی می کنیم:

طبع

خنک، ملایم و گرم؛ ساده ترین اصطلاحاتی هستند که در رابطه با طبع یک رایحه مطرح می شوند. بسته به تغییرات فصلی و نیز شرایط جَوی محل زندگی؛ می توان یک عطر را انتخاب کرد.

بو

شیرین، تلخ، ترش، ملس و گَس؛ بوهای مختلفی هستند که از یک عطر به مشام می رسند. بر اساس بوی غالب در یک عطر؛ می توان سلیقه ها را تقسیم بندی کرده و هر فرد؛ عطر مورد نظر خود را بر این اساس انتخاب کند.

سن، موقعیت شغلی و اجتماعی

کلاسیک، مدرن، رسمی، اسپورت، روزانه و واژگانی از این دست؛ عناوینی هستند که برای یک عطر با توجه به فضای رایحه استفاده می شوند تا از این طریق به موقعیتی که جهت استفاده از آن عطر مناسب است؛ اشاره شود. هر فرد در استفاده از عطر مورد علاقه خود، آزاد است اما استفاده از عطری که با پوشش و موقعیتی که در آن حضور می یابیم همخوان و همسو باشد؛ بسیار شایسته و پسندیده خواهد بود.

قیمت عطر

مبالغ بالایی که برای عطرهای مختلف مطرح می شود هرگز دلیلی بر کیفیت و رایحه سطح بالا نیست، همچنانکه قیمت پایین یک عطر نیز علتی برای بی کیفیتی آن به حساب نمی آید. اما بودجه و قدرت خرید هر مخاطب، یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخاب عطر به شمار می رود. گستردگی جهان عطر و وجود عطرهای باکیفیت و تحسین بر انگیز که در قیمت های متنوع عرضه می شوند، این امکان را فراهم ساخته تا هر علاقمند به دنیای روایح بر اساس هزینه موردنظر، قادر به انتخاب عطر با رایحه مورد نظر خود باشد.

آنچه در بالا از نظر شما گذشت، برخی از عوامل مهم در انتخاب عطر به شمار می روند که بر اساس آن ها می توانید عطر مورد نظر خود را از ما بخواهید. در پایان یک بار دیگر از شما همراهان همیشگی تقاضا می شود تا در صورت نقصان در فهرست ارائه شده؛ ما را در تکمیل آن همراهی نمایید و نیز نظرات ارزشمند خود را در رابطه با انتخاب یک عطر مناسب بر اساس عوامل مختلف؛ در این قسمت به اشتراک بگذارید. در این بخش محدودیتی برای پیشنهاد محصولات مختلف وجود ندارد؛ شما و دوستانتان می توانید اطلاعات خود را در رابطه با هر عطری و با هر خصوصیتی به اشتراک بگذارید.

راه های تماس با ما برای انتخاب و مشاوره انتخاب عطر مناسب خودتان:

1- ترجیحا از طریق مطرح کردن در لینک زیر در انجمن عطر (پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری در سایت):

هر موقعیت یک عطر: http://luxbuyer.ir/Perfume-Forum/topic/74--.html

2- ایمیل :[email protected]

3- آیدی تلگرام: contact_us1@

4- شماره تلگرام: 09126056533

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس