اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181145423

معاون اداری و مالی کمیته امداد عنوان کرد

کارآمدی بیشتر با ساماندهی در حوزه نیروی انسانی

کد: 13950823181145423

https://goo.gl/2Bg7AO

، تهران , (اخبار رسمی): ساماندهی نیروی انسانی و نیروهای غیر رسمی باعث صرفه جویی 850 میلیارد ریالی در بخش نیروی انسانی غیررسمی شده است که این رقم در سرفصل مددجویی هزینه شد.

کارآمدی بیشتر با ساماندهی در حوزه نیروی انسانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علیرضا عسگریان، معاون اداری و مالی کمیته امداد با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت کاهش هزینه های تشکیلاتی ساماندهی نیروی انسانی به طور جد مورد پیگیری است، چراکه این امر موجب صرفه جویی در هزینه های جاری این نهاد می شود.
عسگریان با تاکید بر اینکه کیفیت و چینش نیروی انسانی نیز به شدت مورد توجه است، تصریح کرد: در کنار آموزش و افزایش توانمندی نیروی انسانی در حال حاضر افرادی هستند که در مشاغلی فعالیت می کنند که توانمندی و شایستگی لازم را در شغل فوق ندارند.
معاون اداری و مالی کمیته امداد با بیان اینکه ارتقای کیفیت نیروی انسانی بسیار مهم و مورد توجه است، بیان کرد: بین سه هزار و 500 تا پنج هزار نفر در شغل های اساسی این نهاد مشغول فعالیت هستند که افزایش توانمندی و ارتقای کیفیت فعالیتی آنان اهمیت بسیار زیادی دارد.
وی آموزش کاربردی و اجرایی در ارائه خدمت مناسب به جامعه هدف را یک اولویت برای این نهاد دانست و افزود: 80 درصد کل بودجه مربوط برای ارتقای مشاغل راهبردی و کارکنان موجود و 20 درصد دیگر صرف سایر آموزش ها می شوند.
معاون اداری و مالی کمیته امداد از احقاق حق نیروهای غیررسمی گفت و اظهار کرد: با اتفاقات جدیدی که در حوزه نیروی انسانی غیررسمی افتاده، این نیروها از حقوق و مزایای خود در طی یک سال کاری بهره مند می شوند، چنانکه این امر پیش از این کمتر اجرا شده است.

عسگریان بیان کرد: مهارت، دانش و ارزشها اصول سه گانه ای است که در حوزه نیروی انسانی مدنظر است که نبود هر یک از این اصول می تواند موجب ناکارآمدی نیرو باشد.
وی فقدان ساز و کار کنترل نیروی انسانی، نابه سامانی در مدیریت قراردادها و تخصیص نیروی انسانی را از جمله مشکلات حوزه نیروی غیر رسمی برشمرد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی و نیروهای غیر رسمی باعث صرفه جویی 850 میلیارد ریالی در بخش نیروی انسانی غیررسمی شده است که این رقم در سرفصل مددجویی هزینه شد.
عسگریان با اشاره به ایجاد سامانه ورود و خروج نیروی انسانی برای نخستین بار در این نهاد، افزود: این سامانه تاثیر فراوانی در تصمیم گیری ها تا کنون داشته است.
معاون اداری و مالی کمیته امداد تاکید کرد: استقرار نظام قیمت تمام شده بر مبنای فعالیت و استقرار سامانه جامع نظام اداری 2 طرح و نظام مهم است که امسال اجرای آن آغاز و با جدیت مورد پیگیری قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی