اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181756547

کتاب «شور عشق الهی» منتشر شد

کد: 13950823181756547

https://goo.gl/86to6H

، تهران , (اخبار رسمی): بارالها، با اینکه پاهایم فلج است، اما می خواهم به معبد تو بروم، با اینکه گوش هایم کر است می خواهم صدایت را بشنوم. با اینکه زبانم لال است می خواهم با تو صحبت کنم. خداوندا من امیدم را از دست نداده ام و ذهن و قلبم با شتاب به سوی تو می آید.

کتاب دو جلدی شور عشق الهی

به گزارش اخباررسمی به نقل از انتشارات لیوسا، کتاب عنوان «شور عشق الهی » به نگارش دایا ماتا و ترجمه مهین میلانی توسط شرکت انتشارات لیوسا به بازار نشر عرضه شد.

در ادامه گزیده‌ای از این کتاب به اختصار انتخاب و برای جذب مشتریان آورده شده است: اگر پروردگار را بدون هیچ قید و شرطی دوست داشته باشید، او هم قلب شما را از عشق بدون قید و شرطی که نسبت به همه انسان ها دارد، لبریز می سازد.

عمیق ترین نیازهای روح و قلب انسان عشق به خداوند است. با بیدار کردن طبیعت الهی خود، یعنی حقیقت نادیده گرفته شده ی جوهر هستی می توان از عهده ی چالش های فیزیکی، روانشناختی، عاطفی و بهروزی معنوی برآمد. اگر می توانستید ذره ای از عشق الهی را احساس کنید، سرمستی شما سر به فلک می کشید. مراقبه چیزی نیست، جز منفک شدن از همه چیز و یکی شدن با خداوند. نورافکن ذهن باید معطوف به درون باشد و هرگز نگذارید بدنتان ذهنتان را کنترل کند. اگر در بیداری ذهنتان را کنترل کنید سه چهارم دردتان از بین خواهد رفت، زیرا بین درد و بدن هیچ رابطه ای نیست مگر از طریق ذهن. 

بارالها، با اینکه پاهایم فلج است، اما می خواهم به معبد تو بروم، با اینکه گوش هایم کر است می خواهم صدایت را بشنوم. با اینکه زبانم لال است می خواهم با تو صحبت کنم. خداوندا من امیدم را از دست نداده ام و ذهن و قلبم با شتاب به سوی تو می آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات لیوسا

شرکت نشر و پخش درسا با پیشینه‌ی بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی نشر و توزیع کتاب و تولید بیش از هفتصد عنوان کتاب در زمینه های گوناگون و نیز دارا بودن بیش از سه هزار عنوان کتاب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتابخوانی و عرضه‌ی عناوین ارزشمند به قلم نویسندگان ایرانی و خارجی، فهرستی از بهترین آثار را در اختیار فارسی‌زبانان در سراسر جهان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب