اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951125235196547

کتاب «من» منتشر شد

کد: 13951125235196547

https://goo.gl/WGV1lw

، تهران , (اخبار رسمی): همیشه از ما درباره آرزوهایمان، سلامتی، تقدیر، آرامش، مثبت اندیشی، موفقیت و... سوال می‌کنند و این مهم را باید بدانیم که در قلمروی ذهنمان جز قدرت محض وجود ندارد و باید همه اراده و شوقمان را به غول جادوی ذهنمان بسپاریم تا فراهم شود.

کتاب «من» نوشته رابرت کالیر ترجمه هوشیار رزم آزما

«من» در مکتب تفکر نوین و مبحث روانشناسی که چکیده و نتیجه سالها پژوهش و مطالعه است در کمترین زمان درباره قدرت جذب ذهن و ضمیر ناخودآگاه خلاق شما و حقیقت ها با شما صحبت می کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انتشارات لیوسا، کتاب «من» فرمانروای وجود به نگارش «رابرت کالیر» و ترجمه «هوشیار رزم آزما» توسط انتشارات لیوسا به بازار نشر عرضه شد.

در ادامه گزیده‌ای از این کتاب به اختصار انتخاب و برای جذب مشتریان آورده شده است.

انسان به دنبال کشف دنیای درون است و در این راه سوالات بی شمار خواهد بود و همیشه از ما درباره آرزوهامون، سلامتی، تقدیر، آرامش، مثبت اندیشی، موفقیت و... سوال می‌کنند.

این مهم را باید بدانیم که در قلمروی ذهنمان جز قدرت محض وجود ندارد و باید همه اراده و شوقمان را به غول جادوی ذهنمان بسپاریم تا فراهم شود که البته این کتاب شما را راهنمایی می‌کند.

این کتاب در مکتب تفکر نوین که چکیده و نتیجه سال‌ها پژوهش و مطالعه است و در کمترین زمان درباره قدرت جذب ذهن و ضمیر ناخودآگاه خلاق شما و حقیقت ها با شما صحبت می‌کند.

همواره هول و هراس سرگردان و آواره ماندن در چهار راه زندگی و انتخاب راه درست، یکی از دل‌مشغولی های نگران کننده آدمی بوده است که چگونه زندگی را بر خود سهل و آسان سازد. سرنوشت انسان با اصل حیات و هستی رقم زده می شود که منبع و کانون زیستن به شمار آمده است.

اصلی که عامل و موجد تنازع بقا و کسب موفقیت و پیروزی در تمام زمینه های حیات و رفع موانع و مشکلات به شمار آمده است. اصل مهم در این کشاکش، توان برداشت آدمی به قدر کفایت و به‌کارگیری و برخورداری از این نیروی شگرف و هماهنگ شدن با آن بوده است؛ اصلی که در حالی که قادر است پست ترین موجودات را چون صدف و عنکبوت و حشره و جز اینها، بیافریند و یا پا و عضو درهم شکسته و داغان شده ای را از تو ترمیم و احیا کند،  چگونه انسانی را که به این نیرو نیاز دارد، از موهبت خود می تواند محروم سازد؟

نیروی شگرف درونی عامل بسیاری از موفقیت ها در کشاکش روزگار بوده و اصل شکست ناپذیر حیات - در ورای دانش و خرد ذاتی ما - شگفتی ها آفریده و به عبارتی پشتوانه آن بوده است و در هر مرحله از زندگی، با تکیه بر معلومات و آموزه ها هر مانعی را از پیش پای برداشته و هر قفل بسته ای را گشوده است. در بسیاری موارد، هربار که سرور و فرمانده ی وجود احضارش نموده، با تمام توان ندایش را پاسخ گفته و راه حلی ارائه نموده و مانعی را از سر راه برداشته است. در اینجاست که نیروی ذخیره کمکی نهفته در ضمیر باطن تمام توان خود را بکار می گیرد تا همچون دونده ای که تنها چند متر به خط پایان مانده حس می کند که دیگر نفسی نمانده - تا این فاصله را که بسیار دور و دشوار می نماید - با آخرین توان خود بپیماید و جام قهرمانی را در آغوش یگیرد.

در این لحظه هاست که شخص وامانده از چنان نیروی شگرف و پرشور و هیجانی برخوردار می شود که همانند یک قهرمان به پرواز در می آید. در این ماجرا ضمیر باطن هماهنگ با نیروی خواب رفته درون، معمولاً اعجازهایی می آفرینند که هر بار با فراخوان فرمانروای وجود، قادر به انجام کارهای دشوارتر و شگفت آورتری می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات لیوسا

شرکت نشر و پخش درسا با پیشینه‌ی بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی نشر و توزیع کتاب و تولید بیش از هفتصد عنوان کتاب در زمینه های گوناگون و نیز دارا بودن بیش از سه هزار عنوان کتاب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتابخوانی و عرضه‌ی عناوین ارزشمند به قلم نویسندگان ایرانی و خارجی، فهرستی از بهترین آثار را در اختیار فارسی‌زبانان در سراسر جهان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب