اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181836108

دیدنی های روی آب و زیر آب لندن

کد: 13950823181836108

https://goo.gl/0FEcN6

، تهران , (اخبار رسمی): لندن پایتخت انگلستان و پرجمعیت‌ترین شهر اروپاست، به طوریکه شب و روز در این شهر زیبا و دیدنی معنایی ندارد و در هر لحظه از شبانه روز حیات در شریان شهر جاری است.

دیدنی های روی آب و زیر آب لندن

به گزارش اخبار رسمی به  نقل از مجله گردشگری الی گشت، لندن، یک مرکز توریستی و مرکز حمل و نقل بین‌المللی در دنیا به حساب می آید با این  گزارش همراه  شوید  تا مهمترین دیدنی  های پرجمعیت ترین  شهر اروپا را بشناسید.

مدار ArcelorMittal

این جاذبه لندنی با مساله ارتفاع گره خورده است. مجسمه ArcelorMittal که در واقع برج دیده بانی است یکی از سازه های زیبای لندن است که المپیک 2012 هم استفاده شده است. طراحان این سازه مدار مانند آنیش کاپور و سسیل بالموند هستند. گردشگران می توانند داخل این برج بروند و از بالای آن که ارتفاعی حدود 85 متر دارد، پارک المپیک را تماشا کنند. قیمت بازدید از این برج حدود 23 دلار است.

زیرآبی رفتن با کوسه ها

برخلاف نمونه های قبلی این بار دیگر با تجربه رفتن به زیر آب سرو کار داریم. می دانیم که رفتن به سطوحی پایین تر از سطح زمین مانند غارها و زیر دریاها به خودی خود تفریح و ماجراجویی بسیار هیجان انگیزی محسوب می شود. اما درباره زیر آبی رفتن با کوسه‌ها در شهری مانند لندن خیلی نگران نباشید، این تجربه در رودخانه تمز (Thames)  انجام نمی شود. بلکه در حقیقت این آکواریوم زندگی دریایی لندن است که بخش جدیدی پیدا کرده است که به زندگی واقعی زیر دریا شباهت بیشتری دارد. گردشگران در این آکواریوم می توانند در فاصله چند متری از 15  کوسه غواصی کنند. البته بین انسان و کوسه یک شبکه توری مستحکم کشیده شده است. هزینه این تجربه حدود 190 دلار با ورودی آکواریوم است.

Velodrome

این ساختمان که برای بازی های المپیک سال 2012 میلادی ساخته شده، بعد از اتمام بازیهای المپیک مانند سایر تاسیسات مرتبط با این رویداد تغییر کاربری داده و به یکی از جاذبه‌های گردشگری لندن نیز بدل شده است. از مسائل قابل ذکر در باره این بنا این است که این ساختمان از متریال بسیار بادوام و مستحکم ساخته شده و سیستم تهویه هوای طبیعی دارد که نیاز به دستگاه های تهویه هوا را از بین برده است. این ساختمان که برای انجام ورزش دوچرخه سواری ساخته شد در سال 2014 به روی عموم مردم باز شد و به عنوان یکی از یادگارهای المپیک لندن باقی ماند.

سفری 90 دقیقه در طول تاریخ دشوار لندن

سیاه چال لندن بعد از این که به مدت نزدیک به 40 سال توریست ها و گردشگران سراسر دنیا در خود جای داده و آن ها را با ترس آشنا کرد، حالا از محل قبلی خود تغییر مکان داده و در محلی جدید پذیرای گردشگران شده است. ضمن این که محل جدید شامل جلوه های جدیدی هم هست. این سیاه چال دوران سیاه لندن در طول تاریخ را به تصویر کشیده است که تور آن حدود 90 دقیقه طول می کشد. بهای بلیت این تور حدود 33٫25 دلار است.

قلمرو ببرهای باغ وحش ZSL لندن

باغ وحش ZSL لندن اکنون گربه های بزرگی دارد که تماشای آنها از نزدیک بسیار هیجان انگیز است. در بخشی از این باغ وحش، قلمرو ببرها راه اندازی شده است. بهای ورودی باغ وحش 35 دلار است.

Cutty Sark

این سازه، پدیده جدیدی نیست و در سال 1869 میلادی ساخته شده است. اما در سال 2007 میلادی یک آتش سوزی بزرگ صدمات بسیاری به این کشتی سریع السیر وارد کرد. پس از هزینه های زیاد برای بازسازی این کشتی، موزه آن در سال 2012 برای بازدید عموم بازگشایی شد. گردشگران می توانند از عرشه تا زیرزمین های این کشتی را از نزدیک بازدید کنند. بهای بلیت آن حدود 19 دلار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الی گشت

آژانس هواپیمایی الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو در زمینه خرید بلیط هواپیما، تور مسافرتی و رزرو هتل به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد. از طرفی با استقبال بالای مسافران به سرعت مسیرهای پروازی به نحوی گسترش پیدا کرده که امروزه در اکثر مسیرهای اصلی دارای بالاترین ظرفیت پروازی می باشد. شرکت الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد. ما هر چالش را فرصتی می دانیم و باور داریم جایگاه ما به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی