اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182955755

شرایط قرنطینه‌ای واردات پودر صمغ عربی اعلام شد

کد: 13950824182955755

https://goo.gl/EIYA8P

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به گمرک کشور شرایط قرنطینه‌ای واردات پودر صمغ عربی را اعلام کرد.

شرایط قرنطینه‌ای واردات پودر صمغ عربی اعلام شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، در این نامه آمده است: با توجه به درخواست وزارت جهاد کشاورزی درخصوص اعلام شرایط قرنطینه‌ای واردات پودر صمغ عربی، موضوع برای اطلاع و اقدام لازم با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه اعلام شده است.

گفتنی است، سازمان حفظ نباتات کشور در خصوص شرایط قرنطینه‌ای واردات پودر صمغ عربی، برای مصارف خوراکی و صنعتی، اعلام کرده بود که واردات این محصول نیازی به همراه داشتن گواهی بهداشت گیاهی ندارد و بازدید و بررسی بازرسان قرنطینه گیاهی در مرز ورودی گمرک ترخیص کننده، برای اجراء در مبادی مربوطه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان توسعه تجارت ایران

سازمان توسعه تجارت ایران، به دنبال توسعه و تقویت تجارت خارجی و دستیابی به سهم بیشتر بازار هدف به نحوی یکپارچه و اثر بخش است. این سازمان با برقراری تعاملات سازنده با طرفین تجاری و ذینفعان خود، منابع انسانی و با به بکارگیری فناوری نوین همواره سعی دارد با برنامه ریزی سیاستگذاری، بستر مناسبی جهت مدیریت کلان صادرات و تقویت زیربناها و ظرفیت های لازم برای تسهیل و توسعه تجارت خارجی کشور فراهم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]