اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825183796560

بزرگترین تامین مالی صنعت برق در بورس انرژی

کد: 13950825183796560

https://goo.gl/OMiYAo

، تهران , (اخبار رسمی): 26 آبان با ورود 200 میلیارد تومان اوراق سلف موازی برق در بورس انرژی، بزرگترین پروژه تامین مالی در صنعت برق کشور رخ می دهد.

بزرگترین تآمین مالی صنعت برق در بورس انرژی

سود روزشمار این اوراق 21 درصد و سود یک ساله آن، 22 درصد تنظیم شده است. البته حداکثر سود یک ساله این اوراق نیز 23 درصد در نظر گرفته شده است

به گزارش اخباررسمی به نقل از کارگزاری سهم آشنا، در روز چهارشنبه 26 آبان ماه سال جاری اوراق سلف موازی استاندارد برق شرکت «تولید برق نیروی سنندج مبنا» به ارزش 200 میلیارد تومان در این بازار عرضه می شود.

این طرح تامین مالی، شامل 523 هزار و 471 قرار داد است و ارزش هر قرارداد نیز بالغ بر 383 هزار تومان است.

سود روزشمار این اوراق 21 درصد و سود یک ساله آن، 22 درصد تنظیم شده است. البته حداکثر سود یک ساله این اوراق نیز 23 درصد در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در این طرح تامین مالی، کارگزاری سهم آشنا مشاور عرضه بوده و بازارگردان این طرح نیز صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی اختصاصی مپنا آشنا است. همچنین صندوق فوق الذکر و شرکت تامین سرمایه امین، متعهد پذیره نویسی این طرح هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگزاری سهم آشنا

شرکت کارگزاری سهم آشنا با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در بازار سرمایه، سرمایه ثبتی ۱۵۰ میلیارد ریال و اخذ رتبه “الف” در بورس اوراق بهادار و بورس کالای ایران، همواره در طول مدت فعالیت خود از جمله کارگزاران پیشرو بوده است. از این رو سهم آشنا از بدو تاسیس با قرار دادن ماموریت سازمانی “توسعه پایدار با لحاض ارتقا کیفیت خدمات” اهداف خود را بر مبنای بهبود مستمر کیفی و ارائه خدمات متنوع قرار داده تا بدینوسیله بتواند پاسخگوی اطمینان مشتریان خود باشد. لازم به ذکر است که این کارگزاری با توجه به این رویکرد و دیدگاه توسعه‌ای خود موفق گردیده تمامی مجوز‌های لازم برای ارائه خدمات را از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ نماید و در حال حاضر کلیه مجوز‌های فعالیت را در اختیار دارد و در حوزه‌های گسترده آن به فعالیت می‌پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]