اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950924200756560

25 تا 28 آذر در تهران برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه بین المللی کارگزاران تجاری 2016

کد: 13950924200756560

https://goo.gl/gAZjKS

، تهران , (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه بین المللی کارگزاران تجاری 25 لغایت 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

کارگزاری سهم آشنا شما را به بازدید از غرفه این شرکت به نشانی سالن 27 - غرفه 127 دعوت می نماید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کارگزاری سهم آشنا، برگزار کنندگان این رویداد بنا دارند با تاکید بر نقش آفرینی موثر کارگزاران تجاری در بهبود فضای کسب و کار و توسعه حرفه‌ای روابط تجاری با برگزاری این رویداد و سمینارهای تخصصی جانبی موجبات رشد و توسعه فضای کسب و کار و افزایش تعاملات کارگزاران با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را فراهم آورند.
شایان ذکر است همزمانی این رویداد با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور و همچنین نمایشگاه الکامپ فرصت مناسبی برای فعالان اقتصادی دانش بنیان کشور فراهم می‌آورد تا دردیدار با بازیکنان کلیدی توسعه کسب و کار همکاران حرفه ای مورد نیاز خود در بخشهای مختلف را با شناختی دقیق و حضوری شناسایی نموده و خدمات تخصصی مورد نظر را دریافت نمایند.

در این حوزه، کارگـزاری سهم آشـنا شـمـا را بـه بازدیــد از غــرفـه ایـن شـــرکـــت به نشـــانـی سالن 27  غرفه 127 دعوت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگزاری سهم آشنا

شرکت کارگزاری سهم آشنا با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در بازار سرمایه، سرمایه ثبتی ۱۵۰ میلیارد ریال و اخذ رتبه “الف” در بورس اوراق بهادار و بورس کالای ایران، همواره در طول مدت فعالیت خود از جمله کارگزاران پیشرو بوده است. از این رو سهم آشنا از بدو تاسیس با قرار دادن ماموریت سازمانی “توسعه پایدار با لحاض ارتقا کیفیت خدمات” اهداف خود را بر مبنای بهبود مستمر کیفی و ارائه خدمات متنوع قرار داده تا بدینوسیله بتواند پاسخگوی اطمینان مشتریان خود باشد. لازم به ذکر است که این کارگزاری با توجه به این رویکرد و دیدگاه توسعه‌ای خود موفق گردیده تمامی مجوز‌های لازم برای ارائه خدمات را از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ نماید و در حال حاضر کلیه مجوز‌های فعالیت را در اختیار دارد و در حوزه‌های گسترده آن به فعالیت می‌پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]