اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825183925423

مدیر کل دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد مطرح کرد

افزایش نظارت بر حوزه های تخصصی کمیته امداد

کد: 13950825183925423

https://goo.gl/WUrTOU

، تهران , (اخبار رسمی): تلاش برای توانمندسازی، شناسایی و کشف ظرفیت های مددجویان و تکریم ارباب رجوع از جمله وظایف کارکنان این نهاد است که می تواند رضایت قشر محروم جامعه را به همراه داشته باشد.

افزایش نظارت بر حوزه های تخصصی کمیته امداد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از کمیته امداد،  مهدی ثمره هاشمی، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد  با اعلام این خبر وبا اشاره به گسترش فقر در کشور گفت: متولی رفع فقر و محرومیت کمیته امداد نیست ، تمامی دستگاههای اجرایی باید در این مسیر قدم بردارند.
وی بیان کرد: با افزایش نظارت، تقویت استفاده از فناوری ها و کاهش تردد مددجویان می توان بسیاری از آسیب ها را به حداقل رساند.
ثمره هاشمی گفت: کمیته امداد با توجه به حجم کاری بالا و تنوع در خدماتی که به جامعه مورد هدف خود ارائه می دهد اما کمترین شکایت را بین نهادها و سازمان‌ها دارد.
مشاور رئیس و مدیرکل دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد با تاکید بر ضرورت و اهمیت نظارت تخصصی گفت: از دیگر چالش های پیش روی این نهاد، می توان به کمرنگ بودن نظارت مستمر و پیگیری حوزه های تخصصی بر زیر مجموعه هایشان اشاره کرد .
وی گفت: فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد نباید منحصر به امر تحصیل دانش آموزان و دانشجویان باشد، بلکه باید در جهت آموزش سبک زندگی اسلامی و ارتقای باورهای دینی به مددجویان باشد.
شایسته ذکر است، مشاور رئیس و مدیرکل دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد در قالب طرح مفتاح الجنه با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت، از نزدیک در جریان مشکلات پیش روی این خانواده ها قرار گرفت و دستوراتی برای پیگیری و رفع این مشکلات صادر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی