اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829185876507

عرضه مستقیم سیسمونی در فروشگاه اینترنتی نی نی لازم

کد: 13950829185876507

https://goo.gl/b0vxsO

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی «نی نی لازم» پنج سال است که در زمینه عرضه مستقیم سیسمونی و محصولات برند تاپ لاین فعالیت می کند.

عرضه مستقیم سیسمونی در فروشگاه اینترنتی نی نی لازم

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی نی نی لازم، بهرام نیک پزشک موسس برند" تاپ لاین " و فروشگاه اینترنتی " نی نی لازم " ، یکی از فعالان حوزه سیسمونی و لوازم نوزاد ایران است.

وی حدود 5 سال است که فروشگاه اینترنتی " نی نی لازم " را بنیان گذاشته است که نخستین فروشگاه با بیش از 3000 قلم کالا در حوزه تخصصی سیسمونی نوزاد در ایران بوده و کیفیت خدمات، سرعت، مشاوره و راهنمایی مشتریان را وظیفه خود می داند .

شعار وی این است که 50 مشتری راضی بهتر از 500 مشتری ناراضی است و این اصل مهم را در رئوس کار خود قرار داده است. 

نیک پزشک درباره سیسمونی نوزادان گفت: متاسفانه حوزه سیسمونی بسیار محدود است و دسترسی به اطلاعات درباره آن بسیار کم است. امید است که در آینده مرکزی را برای مشاوره و راهنمایی مادران اختصاص دهیم که شامل آموزش پزشکی همراه با پزشکان مجرب وهمچنین مشاوره و راهنمایی برای خرید لوازم سیسمونی باشد و در راستای این هدف درحال حاضراولین دی وی دی آموزشی تاپ لاین را که یک دی وی دی 3 ساعته از نکات مهم آموزشی از قبل از بارداری تا 3 سالگی است را بصورت رایگان در اختیار مصرف کنندگان خود قرارداده است.

وی معتقداست: در آینده رقابت برسر خدمات بهتر به مشتریان است و هرکسی که بتواند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه کند یقیناً پیروز میدان رقابت خواهد بود و مشتری مداری باطنی می تواند چهره متمایزتری ازکسب و کار بوجود آورد زیرا امروزه مشتریان فقط به دنبال خرید کالا به تنهایی نبوده و در کنار آن انتظار دریافت خدمات جانبی را نیز دارند هستند که در این راستا بالا بودن هزینه های خدماتی رقابت در این حوزه و دارا بودن نیروی متخصص و مجرب و آگاه که از ارکان یک سیستم هستند کار را سخت وپیچیده کرده است.

وی دلیل راه اندازی فروشگاه اینترنتی نی نی لازم را رابطه مستقیم با مشتری دانست و گفت: به دنبال راهی بودم که بتوانم محصول تاپ لاین را درسراسر کشورمستقیماً به دست مصرف کننده برسانم. بهترین وسیله ممکن همین بودکه هرجا سیم تلفن و اینترنت باشد می توانم مستقیماً با مصرف کننده ارتباط برقرارکنم. برای همین این فروشگاه را راه اندازی کردم وباعث شد که در کنارتولیدات خود، سایرمحصولات سیسمونی را هم در اختیار مصرف کنندگان قراردهم. زمانی که قرار شد فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم تنها چند فروشگاه اینترنتی مطرح به این کار مشغول بودند، ما هم فعالیت خود را آغازکردیم.

وی ادامه داد: محصولات تولیدی تاپ لاین هم از بهترین نوع پارچه ،دوخت ، طرح و100 درصد پنبه و ضد حساسیت است. مجموعاً حدود 70 نفر درتولیدی " تاپ لاین " و فروشگاه اینترنتی " نی نی لازم " مشغول بکارند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نی نی لازم

بواسطه اینکه لوازم و سیسمونی نوزاد از دامنه بسیار وسیعی برخوردار میباشد سعی کرده ایم بهترین برندها از معتبر ترین شرکت ها در زمینه نوزاد را به مشتریان گرامی معرفی کنیم . در عین حال در بخش سفارش تلفنی شما میتوانید در صورتیکه برند یا وسیله خاصی مد نظرداشته باشید بصورت تلفنی سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما تهیه کنیم. نی نی لازم اولین فروشگاه اینترنتی سیسمونی در ایران است که با اخذ "نماد اعتماد الکترونیکی" از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن سعی در بالابردن اطمینان و امنیت مشتریان خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

حراج و تخفیف | مسابقه و فراخوان