اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960829268766507

کسبه‌ ی پاساژ چهلستون برای زلزله زدگان غرب کشور کالاهای نوزادی ارسال کردند

کد: 13960829268766507

https://goo.gl/TWL2EE

، تهران , (اخبار رسمی): گزارشی از جمع آوری کالاهای نوزادی اهدایی توسط جمعی از کسبه پاساژ چهلستون خیابان بهار تهران برای کمک به زلزله زده های غرب کشور

گزارش ارسال کالاهای نوزادی پاساژ چهلستون به زلزله زدگان غرب کشور
کسبه‌ ی پاساژ چهلستون برای زلزله زدگان غرب کشور کالاهای نوزادی ارسال کردند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فروشگاه نی‌نی لازم؛ طی چند روز گذشته کالاهای نوزاد و کودک از قبیل لباس نوزادی، کفش، پتو، پوشک، شیشه شیر، پستانک و... توسط جمعی از کسبه‌ی محترم پاساژ چهلستون (بازار سیسمونی تهران) واقع در خیابان بهار تهران و فروشگاه نی‌نی لازم و همچنین تولیدی تاپ لاین جمع آوری و برای مادران و نوزادان زلزله‌زده در غرب کشور ارسال شد.
کالاهای فوق با نظارت این مجموعه در بیمارستان حضرت معصومه کرمانشاه بین مادران زلزله زده و نوزادانشان تقسیم شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نی نی لازم

بواسطه اینکه لوازم و سیسمونی نوزاد از دامنه بسیار وسیعی برخوردار میباشد سعی کرده ایم بهترین برندها از معتبر ترین شرکت ها در زمینه نوزاد را به مشتریان گرامی معرفی کنیم . در عین حال در بخش سفارش تلفنی شما میتوانید در صورتیکه برند یا وسیله خاصی مد نظرداشته باشید بصورت تلفنی سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما تهیه کنیم. نی نی لازم اولین فروشگاه اینترنتی سیسمونی در ایران است که با اخذ "نماد اعتماد الکترونیکی" از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن سعی در بالابردن اطمینان و امنیت مشتریان خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]