اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175426507

ارزش گذاری بر روی برندها

نوع فروش و ارزش آفرینی برای جذب مشتری بیشتر

کد: 13950812175426507

https://goo.gl/hy0bgi

، تهران , (اخبار رسمی): زمانی که مشتری مواجه با شرایط سخت‌گیرانه فروش برندی نسبت به دیگر برندها می شود، ناخواسته مرغوبیت و کیفیت یک کالا به ذهن مشتری خطور می کند که شاید درست نباشد بنابراین نوع فروش، می تواند منجر به ارزش‌آفرینی بیشتری برای مشتریان شود.

ارزش گذاری بر روی برندها

به گزارش اخباررسمی به نقل از شرکت نی‌نی لازم، دو برند را درنظر بگیرید که یکی از آنها برای فروش از تخفیف زیادی استفاده می کند اما دیگری با قیمت ثابت کالای خود را بفروش برساند؛ به نظر مشتری، آیا هردو به یک اندازه ارزش‌آفرینی شده است یا کدامیک نزد مشتری ارزش بالاتری را کسب می کند.

زمانی که مشتری با برندی که شرایط سخت گیرانه تری را نسبت به سایر برندها دارد مواجه می‌شود ناخواسته این فکر در ذهن او ایجاد خواهد شد که «حتماً آن برند، بهتر است» در صورتی که شاید عکس این قضیه حاکم باشد بنابراین نوع فروش بنوبه خود می‌تواند ارزش آفرینی بیشتری را در اذهان مشتریان ایجاد کند .

این راهکار برای دوستانی است که وسوسه ای برای فروش بالاترنداشته باشند و صبورانه‌ تر رفتارکنند یا مشکلات مالی و کمبود سرمایه ای، باعث شکسته شدن مقاومت آنها نشود.

بر اساس این گزارش، اعتقاد ما براین است که فروش منطقی به رشد می‌انجامد واستفاده از ابزارهایی مانند تخفیف های رقابتی ،می‌تواند در درازمدت به برند لطمات جبران ناپذیری بزند.

این تنها یکی از مواردی است که باید اجرا شود، فاکتورهایی مانند کیفیت، طراحی، تبلیغات، روابط عمومی، خدمات ویژه و از همه مهمتر بازاریابی و فروش کارآمد و تعیین بازارهدف مشخص و همه باید به‌ صورت هماهنگ در خدمت ارزش‌آفرینی برای آن برند قرارگیرد .

بر همین اساس، به‌ وجودآوردن و متناسب سازی این مجموعه با هم اقدامی دشواری بوده که نیازمند زمان است؛ راه‌های کوتاه مدت و میانبر که در روند فروش، سرعت ایجاد می کند می‌تواند برندها را از مسیر اصلی خود خارج سازد.

همکاران تولیدکننده قبل از فروش مستقیم توسط خود باید سنجیده‌تر عمل کنند و دستیابی به  فروش بالا می‌تواند به برند آسیب جدی وارد کند اما برای تکمیل شبکه و کادر فروش و از همه مهمترارتباطات بازار زمان زیادی نیاز دارد.

لازم به ذکر است که برای رسیدن به جایگاه بالاتر نزد مشتریان، نیروی انسانی توانا و مدیریت منطقی و درست برای بازاریابی و فروش الزامی است و این مُهم  با توجه به بازار هدف مشخص ازحیاتی ترین و اساسی ترین رکن ارائه یک برند است.

فروشگاه اینترنتی سیسمونی نی نی لازم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نی نی لازم

بواسطه اینکه لوازم و سیسمونی نوزاد از دامنه بسیار وسیعی برخوردار میباشد سعی کرده ایم بهترین برندها از معتبر ترین شرکت ها در زمینه نوزاد را به مشتریان گرامی معرفی کنیم . در عین حال در بخش سفارش تلفنی شما میتوانید در صورتیکه برند یا وسیله خاصی مد نظرداشته باشید بصورت تلفنی سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما تهیه کنیم. نی نی لازم اولین فروشگاه اینترنتی سیسمونی در ایران است که با اخذ "نماد اعتماد الکترونیکی" از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن سعی در بالابردن اطمینان و امنیت مشتریان خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]