اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980730415036507

روش‌های از پوشک گرفتن کودک

کد: 13980730415036507

http://bit.ly/2qv3hOH

، تهران , (اخبار رسمی): مادران جوان برای رسیدگی به امور نوزاد اول خود به دلیل نداشتن تجربه کافی دچار مشکل و هراس می‌شوند و برای حل مشکل خود با نوزادشان سعی در برقراری ارتباط با مادران دیگر دارند یکی از این مشکلات برای خانم‌هایی که به تازگی مادر شده‌اند این است که چگونه از پوشک کردن کودک رهایی پیدا کنند.

روش های از پوشک گرفتن کودک
راهنمای گرفتن کودک از پوشک

روش تشویق کودک برای کنترل ادرار و مدفوع

در بازار محصولاتی وجود دارد که خانم‌های باردار آنها را نمی‌شناسد و هنگام خرید سیسمونی به آنها توجه ندارند یکی از این محصولات کاربردی، شورت آموزشی است.

نباید فکر کرد کودک هیچ وقت روش استفاده از توالت را یاد نمی‌گیرد، بلکه برای این که مطمئن شد کودک به سن مناسبی رسیده و آمادگی نسبی برای پذیرفتن لگن یا رابط و تبدیل توالت فرنگی را دارد یا اگر لازم است والدین بدانند هنوز کنار گذاشتن پوشک برای او زود است، باید به دنبال علائمی بود که والدین را هدایت کند.

پس برای نتیجه بهتر، پیش از هر تصمیمی ابتدا باید به دنبال نشانه‌ها و علائم اشتیاق برای کنار گذاشتن پوشک در کودک بود. معمولا زمانی کودک، آماده آموزش است که از خیس یا کثیف بودنش آگاه شود و بتواند به نوعی والدین را خبردار کند. آموزش باید به صورت پیوسته و منظم باشد تا کودک سردرگم نشود. زمانی مشخص برای استفاده از لگن در نظر گرفته شود. ابتدا کودک را روزی یک بار مثلا پس از صبحانه آموزش داد.

پس هرگز نباید کودک را وادار به انجام کاری کرد که با آن احساس راحتی نمی‌کند. اجبار و عجله در آموزش می‌تواند نتایج عکس بدهد. هر بچه‌ای در یک مقطعی توانایی‌های جسمی و روانی لازم برای استفاده از لگن را کسب می‌کند و معمولا این توانایی‌ها بین ۱۸ تا ۲۴ ماهگی نمایان می‌شوند، اما هستند کودکانی که حتی تا ۴ سالگی اعلام آمادگی نمی‌کنند، پس جای نگرانی نیست. هر چه آموزش دیرتر شروع شود کودک آمادگی بیشتری دارد و بهتر با این مسئله کنار می‌آید.

شورت آموزشی پوشکی

شورت آموزشی پوشکی 3 لایه دارد که لایه رویی، رنگی و طرحدار است و جنس پلی استر مانند دارد و یک لایه مشمایی از داخل است. برای جلوگیری از حساسیت و نفوذ نم به بیرون یک لایه ضخیم نخی قابل شستشو نیز داخل شورت قرار داده می‌شود که از سوختگی پای بچه جلوگیری می‌کند. شورت آموزشی دارای دکمه‌های زیادی است که متناسب با دور کمر کودک قابل تنظیم است و از مزیت‌های دیگر این شورت آموزشی قابل شستشو بودن آن است.

شورت آموزشی در زمان و مکان‌های مختلف قابل استفاده است. هنگامی که قرار است کودک از پوشک گرفته شود ابتدا باید با کودک خود تمرین کرد تا هر زمانی که ادرار یا مدفوع داشت به او گفت و به زبان کودکانه خودش برای هر کدام یک اسم تعیین کرد تا به راحتی به او بگوید و اعلام کند. برای آنکه کودک تغییر وضعیت زندگی خود را به خوبی حس کند، باید دیگر او را پوشک نکرد و این قضیه را به او گفت  که دیگر پوشک نیست و باید حواسش باشد و حتما اعلام کند که نیاز به دستشویی رفتن دارد. در ضمن بسیاری از کودکان از فضای دستشویی می‌ترسند و بهتر است برای آنها توالت فرنگی پلاستیکی کودک مدل توالت قصری یا رابط و تبدیل توالت فرنگی تهیه شود تا با اشتیاق بیشتری به دستشویی برود

برای اینکه کودک احساس بزرگ شدن و پاگذاشتن در دوره جدید زندگی خود را حس کند، بهتر است شورت آموزشی را به تن او کرد چرا که هم به لحاظ جنس متفاوت از جنس پوشک است و تقریبا شبیه شورت بزرگسالان است و می‌تواند مشوق خوبی برای کودک باشد. مطمئناً در چند روز اول گرفتن کودک از پوشک و تا زمانی که کودک بتواند عادت کند و دستشویی خود را به بگوید، والدین شاهد خواهند بود که کمی خود را کثیف کرده و داخل شورت آموزشی ریخته. به هیچ وجه نباید کودک را دعوا کرد و در عوض باید سعی کرد با راهنمایی و تشویق کردن به او فهماند که حتما قبل از ریختن ادارش به والدین بگوید. شورت آموزشی مانع کثیف شدن خانه خواهد شد و نمی‌گذارد آن مقدار کمی که کودک نتوانسته خود را نگه دارد به بیرون منتقل شود و باعث بروز فاجعه در منزل شود.

ممکن است کودک خیلی کوچک باشد و لازم باشد فرزند را گاهی پوشک کرد اما گاهی لازم است  او را آزاد گذاشت تا پاهای او نسوزد و اصطلاحا هوایی بخورد. بسیار مناسب است که در این گونه موارد از شورت آموزشی استفاده شود تا پوست کودک در تماس با پارچه نخی شورت باشد و اگر مدفوع یا ادرار کرد، منجر به کثیف شدن سرویس خواب، تختش و فرش خانه نشود.

شورت‌های آموزشی مناسب برای کودک و نوزادان است ولی مسلما برای نوزاد تازه متولد شده از این شورت استفاده نمی‌شود. و اندازه شورت متناسب برای نوزدان تا 2 الی 3 سال نیز است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و خرید پوشک و شورت‌های آموزشی می‌توانند به سایت نی نی لازم به ادرس ninilazem.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نی نی لازم

بواسطه اینکه لوازم و سیسمونی نوزاد از دامنه بسیار وسیعی برخوردار میباشد سعی کرده ایم بهترین برندها از معتبر ترین شرکت ها در زمینه نوزاد را به مشتریان گرامی معرفی کنیم . در عین حال در بخش سفارش تلفنی شما میتوانید در صورتیکه برند یا وسیله خاصی مد نظرداشته باشید بصورت تلفنی سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما تهیه کنیم. نی نی لازم اولین فروشگاه اینترنتی سیسمونی در ایران است که با اخذ "نماد اعتماد الکترونیکی" از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن سعی در بالابردن اطمینان و امنیت مشتریان خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی