اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175416507

مشتریان ناراضی خود را شناسایی کنید

جذب مشتری جدید هزینه دار تر از حفظ مشتری قدیمی

کد: 13950812175416507

https://goo.gl/w7okjJ

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از مشتریان عموما بخاطر نبود کالای مشابه در بازار، درمقابل اجناس نامرغوب به فروشندگان هیچ اعتراضی نمی کنند بنابراین نباید تنها عبارت «مشتری ناراضی» را به افرادی داد که دربرابر کالای شما اعتراض می کنند.

مشتریان ناراضی خود را شناسایی کنید

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی شرکت نی‌نی لازم، فروشندگان باید با اطلاع از علم بازاریابی و فروش، آگاه باشند که مشتری ناراضی، تنها شامل افرادی نمی شود که در برابر اجناس نامرغوب و بی‌کیفیت به فروشندگان اعتراض می کنند زیرا بسیاری از خریداران به‌خاطر نیاز خود مجبور به خرید هستند و هیچ اعتراضی شان را در قبال خرید خود نسبت به جنس خریداری شده نمی کنند.

شاید فروشندگان بر این باور باشند که چرا خریداران ناراضی باید از ما خرید کنند، پاسخ به این پرسش بسیار ساده است زیرا تاکنون رقیب برتری نسبت به شما وارد عرضه میدان فروش نشده است و هنوز مشتری، جایگزینی برای کالای ارائه شده از سوی شما را پیدا نکرده است.

بر همین اساس، اگر رقیب قوی با کالای مرغوب‌تر و خدمات بهتر وارد عرصه رقابت  با شرکت شما باشد و مشتری دارای انتخاب بیشتری در خرید کالای مدنظر خود باشد، خریدار به‌راحتی شما را کنار گذاشته و دیگر از کالا و برند شما خریدی نخواهد کرد.

در واقع مشتری ناراضی ازشما خداحافظی نم‌یکند بلکه به مرور میزان خرید خود را از شما به حداقل می‌رساند و بعد شما را کاملا کنار می‌گذارد.

فراموش نکنیم که هزینه پیدا کردن مشتری جدید ، چند برابر بیشتر از نگهداری مشتریان قدیمی است.

هر چقدر نقاط ضعف شما بیشتر باشد، رقابت با شما راحت تر خواهدبود بنابراین خودتان دست به‌کار شوید تا قبل از اینکه رقیبتان ضهف های شما را شناسایی کند.

فروشگاه اینترنتی سیسمونی نی نی لازم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نی نی لازم

بواسطه اینکه لوازم و سیسمونی نوزاد از دامنه بسیار وسیعی برخوردار میباشد سعی کرده ایم بهترین برندها از معتبر ترین شرکت ها در زمینه نوزاد را به مشتریان گرامی معرفی کنیم . در عین حال در بخش سفارش تلفنی شما میتوانید در صورتیکه برند یا وسیله خاصی مد نظرداشته باشید بصورت تلفنی سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما تهیه کنیم. نی نی لازم اولین فروشگاه اینترنتی سیسمونی در ایران است که با اخذ "نماد اعتماد الکترونیکی" از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن سعی در بالابردن اطمینان و امنیت مشتریان خود دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]